فراخوان تولید آثار هنرى مانتو انتشار یافت

۳ م دیماه ،

طرح‌های برگزیده‌ اولین جشنواره مدولباس فجر ۹۰، نمایشگاه مدومانتو آبان۹۱ و بهار سال آینده، به تولید انبوه می‌رسند.

به گزارش هنرآنلاین، بنیاد ملى مد و لباس اسلامى ایرانى در راستاى وظایف قانونى ساماندهى مد و لباس کشور و به منظور بهره گیرى از ظرفیت هاى داخلى و طراحى مناسب با شأن و سلایق شهروندان گرامى از تولیدکنندگان پوشاک دعوت مى نماید از آثار برگزیده در جشنواره مد ولباس فجر ۹۰ و نمایشگاه مد ومانتو آبان ۹۱ بازدید کرده و با انتخاب اثر براى تولید انبوه و عرضه آن در بهار اقدام نمایند.

مزایای این اقدام برای تولیدکنندگان بدین شرح است: دریافت مجوز شیما(شناسه یک پارچه مد و لباس ایرانى) و واگذارى تولید انحصارى،برخودارى از حمایت هاى مندرج در قانون ساماندهى مد و لباس، امکان فروش آثار تولید شده در دومین نمایشگاه مد و لباس فجر ونمایشگاهاى استانى.امکان پخش آثار تولید شده در فروشگاه هاى تحت پوشش بنیاد ملى مد ولباس، برخوردارى و اولویت در استفاده ازبسته هاى حمایتى و سیاستهاى تشویقى، در صورت تولید انبوه بیش از ۱۰ اثر، مجوز انتشار یافتن ژورنال با رعایت صادرمیشود.

شرایط تولیدکنندگان؛سابقه فعالیت در تولید مانتو،عقد قرار داد با بنیاد ملى مدولباس، تولید طرح هاى انتخابى حداکثر با ۱۰ درصد تغییر، اعلام شده است.

زمان و محل برگزارى: میدان ولیعصر – نبش خیابان ناصرپلاک ۳۸ نمایشگاه دائمى مدولباس همه روزه از ساعت ۹ لغایت ۱۸ اعلام شده است.
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.