فراخوان جبهه اصلاح‌طلبان ایران برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۸ام بهمن ،

جبهه اصلاح طلبان با صدور اطلاعیه‌ای، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی وحدت و همبستگی ملی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام دانست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه اصلاح طلبان با صدور اطلاعیه‌ای، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی وحدت و همبستگی ملی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام دانست.
 
در این اطلاعیه ضمن درخواست از مسئولان ذی‌ربط برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین فراهم ساختن زمینه حضور تمامی سلایق در انتخابات ۹۲ بر مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات مذکور به ویژه اصلاح طلبان تاکید شده و اجماع نامزدهای اصلاح طلب تنها راه پیروزی جریان اصلاحات قلمداد شده است.
 
متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
بار دیگر ۲۲ بهمن سر آغاز پیروزی ملت رشید ایران بر رژیم ستم شاهی ۲۵۰۰ ساله و سالروز به زیر کشیده شدن دیکتاتورها و مستبدان وابسته به اجابت و بیگانگان از راه می‌رسد و خاطره شیرین پیروزی تاریخی و بی نظیر و غرور آفرین جوانان و مردم و زنان ایرانی در اذهان همگان تداعی می‌سازد.
 
جبهه اصلاح طلبان ایران (مرکب از ۱۸ حزب اصلاح طلب) از مردم رشید و آگاه ایران دعوت می‌کند تا با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر، صحنه تجلی وحدت و همبستگی ملی ایرانیان را به نمایش گذاشته و به افکار عمومی جهانیان یکبار دیگر وفاداری به نظام و رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) . شهدای والامقام را به رخ کشیده و ثابت نمایند که نظام سیاسی و قانون اساسی مبتنی بر جمهوریت و مردم سالاری و اسلامیت و معنویت و اخلاق می‌تواند الگوی خیزش‌های مردمی  و جنبش بیداری اسلامی گردد.
 
انچه راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را ممتاز می‌سازد اعلام آمادگی مردم برای شرکت در انتخابات ۹۲ است. بی شک هیچ کس از احزاب و نیروهای سیاسی نباید از کنار یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها بی تفاوت بگذرد و به همین خاطر اصلاح طلبان معتقد به خط نورانی امام خمینی (ره) با احساس مسئولیت مضاعف باید در صحنه حاضر باشند و بدانند اجماع نامزدهای اصلاح طلب تنها راه پیروزی جریان اصلاحات بر روند کنونی دستگاه اجرایی کشور است.
 
البته جبهه اصلاح طلبان از مسئولان ذیربط می‌خواهد علاوه بر حل مشکلات اساسی مردم به ویژه محرومان جامعه در زمینه تامین معیشت، به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که زمینه حضور تمامی سلایق سیاسی در انتخابات ۹۲ به ویژه اصلاح طلبان فراهم شود و با جلوگیری از جنجال آفرینی به ویژه از سوی مسئولان مملکتی عرصه‌ای را فراهم کنند که ملت ایران یکبار دیگر با مشارکت حداکثری، امنیت ملی و اقتدار بین المللی و ثبات و آرامش سیاسی خود را به صورت مضاعف تضمین کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.