فراخوان مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک

فراخوان مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک

جام جم آنلاین: فراخوان مسابقه عکس و پوستر بیست ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از جشنواره فیلم کودک، این بخش از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با موضوع عکس ها و پوسترهای مربوط به فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری مهدی دلخواسته و آرش صافی از عکاسان سینمای کشور به صورت رقابتی برگزار می شود.

بر پایه این گزارش عکاسان و طراحان پوستر سینمای کشور تا اول مهر ماه سال جاری می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه نمایند.

در بخش عکس هنرمندان تنها می توانند عکس های مربوط به فیلم های کودک سال ۹۰ تا کنون را ارسال کنند و در بخش پوستر نیز، آثار تولید شده از سال ۸۸ به بعد امکان رقابت به دارند.

سایر مقررات این بخش از جشنواره فیلم کودک از جمله فراخوان عمومی بر روی پایگاه اینترنتی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به آدرس www.icff.ir (مسابقه عکس و پوستر فیلم) قرار گرفته است.

همزمان با برگزاری جشنواره نیز نمایشگاهی با حضور عکس ها و پوسترهای فیلم های کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

«مهدی دل‌خواسته» یکی از دبیران این بخش سابقه عکاسی فیلم های سینمایی «طلا و مس»، «بوسیدن روی ماه» و «طبقه سوم» و…  را در کارنامه دارد و جوایزی را از جشنواره های مختلف از جمله فجر دریافت کرده است.

«آرش صادقی» دیگر دبیر این بخش به عنوان  عکاس در فیلم های سینمایی «لطفا مزاحم نشوید»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «فرزند خاک» فعالیت کرده است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اول مهرماه در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سی تیر، شماره ۵۹ ، بنیاد سینمایی فارابی، دبیر خانه بخش عکس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان (طبقه بالای روابط عمومی) ارسال کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.