فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم

جام جم آنلاین: کلیه مشمولان دیپلم وزیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ خرداد سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد ۱۳۵۵ تاپایان خرداد ۱۳۷۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ خرداد سال از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت داشته اند می بایست راس ساعت و تاریخ درنظر گرفته شده در محل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ:

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال می­باشند می­بایست رأس ساعت شش صبح روز شنبه ۲۰ خرداد به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجادر قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ گردیده است حضور پیدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساکن سایراستانهای کشور:

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال می­باشند می­بایست رأس ساعت هفت صبح شنبه ۲۰ خرداد  به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود و در ضمن آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نگردیده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.