فراخوان پست برای همکاری با تولیدکنندگان PDA

مدیر فنی شرکت پست با تاکید بر حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی در عرصه تجهیزات پستی گفت: شرکت پست با اعلام فراخوان از شرکت های تولیدکننده کامپیوترهای جیبی (PDA ) دعوت به همکاری می کند.
مجتبی نصیری در گفتگو با بیان اینکه هم اکنون کامپیوترهای جیبی مورد استفاده در شرکت پست از طریق مزایده از شرکت های خارجی خریدارای می شود، اظهار داشت:شرکت پست برای تهیه این کالاها که در اختیار نامه رسانها قرار می گیرد مجبور به پرداخت هزینه های گزافی است.
وی با اشاره به تکنولوژی پیشرفته بکار گرفته شده در PDAهای پستی گفت: شرکت پست از تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان فناورانه کشور دعوت به عمل می آورد تا بعد از بازدید از کامپیوترهای جیبی در صورت امکان به تولید این دستگاهها بپردازند.
نصیری با اشاره به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی گفت: در صورت تولید این دستگاهها در کشور می توانیم گام بلندی در حمایت از تولید ملی در این بخش برداریم.
به گزارش مهر، PDA یا دستیار دیجیتالی شخصی نوعی کامپیوتر قابل حمل است که برای مدیریت امور شخصی و کاری طراحی شده اند و در امور پستی نیز نامه رسان ها برای دریافت امضای گیرنده مرسولات از آنها استفاده می کنند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.