فرار هم نتوانست به موادفروش کمک کند

شنبه ۱۳ خرداد – ۰۴:۵۳:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرهنگ باسلوسی، ظهر امروز از دستگیری یک فروشنده موادمخدر در محدوده شهرزیبا خبر داد و گفت:” این متهم سعی داشت با ایجاد جو سازی و سرو صدا از دست ماموران بگریزد که موفق نبود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی باسلوسی، رییس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا ظهر امروز از دستگیری یک توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر که از مدتی پیش در محدوده شهرزیبا فعالیت داشت خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” از مدتی پیش یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهرزیبا اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح گسترده می کرد، که با تلاش ماموران این کلانتری شناسایی و پس از یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شد که متعاقب آن به دادسرا معرفی و راهی زندان شد.
سرهنگ باسلوسی افزود:” این متهم مدتی به اتهام خرید و فروش مواد مخدر در زندان به سر برد تا اینکه چندی پیش از زندان آزاد شده و دوباره پس از تغییر محل زندگی خود اقدامات خود را مجددا از سر گرفت که این امر باعث ایجاد نا امنی سلب آرامش شهروندان در منطقه شد.
وی ادامه داد:” با وصول تعدادی شکایت از شهروندان ساکن محله مذکور اقدامات برای دستگیری مجدد این توزیع کننده مواد مخدر آغاز شد اما هر با پلیس با در بسته مواجه می شد و تحقیقات در این زمینه به بن بست می رسید تا اینکه این تحقیقات شب گذشته نتیجه داد و ماموران توانستند متهم مذکور را که غلامرضا نام داشت، در مخفیگاهش شناسایی کنند.
کلانتر ۱۳۳ تصریح کرد:” بلافاصله با مقام قضایی هماهنگی به عمل آمد و ماموران محل اختفای متهم را محاصره کرده و برای دستگیری وی اقدام کردند، اما این متهم که در محل های ورودی منزل خود دوربین مخفی کار گذاشته بود متوجه حضور ماموران شده و سعی داشت با حمله به وسیله سلاح سرد به ماموران از محل متواری شود که با سرعت عمل و استفاده از فنون رزمی از سوی ماموران نا موفق بوده و دستگیر شد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم مذکور در جریان بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرایم خود اعتراف کرده است گفت:” متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ معرفی شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
گفتنی است، در محل اختفای این فرد مقادیر معتنابهی مواد مخدر بسته بندی شده برای فروش کشف و ضبط شد که ضمیمه پرونده شده است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۶۵۳۳۱۰۰۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.