فرار ژنرال از کنفرانس های مطبوعاتی

۱۳م اسفند ،

اعتراض سازمان لیگ به غیبت سرمربی استقلال در کنفرانس های مطبوعاتی:

سرمربی استقلال چند هفته ای است که در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی شرکت نمی کند. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال می گوید کمیته انضباطی می تواند برای هر بازی او را از ۲ تا ۵ میلیون تومان جریمه کند

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: سرمربی استقلال چند هفته ای است که در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی شرکت نمی کند. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال می گوید کمیته انضباطی می تواند برای هر بازی او را از ۲ تا ۵ میلیون تومان جریمه کند

امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی با صبا شرکت نکرد. او چند بازی است که در کنفرانس مطبوعاتی های قبل و بعد از بازی شرکت نمی کند. بعد از اتفاقی که در تمرین استقلال افتاد و درگیری لیدر استقلال با یکی از تماشاگران استقلال را یک عکاس، منتشر کرد، او تهدید کرد از این به بعد نه مصاحبه می کند و نه در کنفرانس مطبوعاتی های قبل و بعد از بازی شرکت می کند.

همین اتفاق هم افتاد. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فجر سپاسی شرکت نکرد اما برد ۵- صفر استقلال برابر فجر سپاسی سبب شد تا سرمربی استقلال از فرصت استفاده کند و روبروی خبرنگاران بنشیند. اما این اتفاق فقط در همان بازی افتاد.

سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی با صنعت نفت، مجید صالح را به جای خودش به سالن کنفرانس فرستاد. البته او بعد از بازی با صنعت نفت فشارش افتاده بود و احتمالا برای این کارش توجیه داشته است.

با اینحال قلعه نویی در این چند هفته کار غیرقانونی انجام داده است و حالا باید منتظر واکنش مدیران سازمان لیگ باشد. طبق قانون هر سرمربی موظف است در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی روبروی خبرنگاران بنشیند و به سوالات آنها پاسخ دهد.

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی در مورد شرکت نکردن قطعه نویی در کنفرانس به تماشا گفت: «او برای کاری که کرده باید سبب بیاورد. قلعه نویی قبل از این هم مدتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش باز بازی شرکت نکرده بود که مدارک پزشکی آورده بود و معلوم شد پایش را عمل کرده است.

ما حالا هم در مورد غیبت های او به باشگاه استقلال نامه می زنیم تا ببینیم سبب آن چه بوده است. اگر سبب باشگاه قانع کننده نباشد، مطمئن باشید ما از طریق کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری می کنیم.»

او در حالی این حرف را می زند که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که نمی خواست نامش فاش شود، به تماشا گفت که قلعه نویی می تواند برای هر جلسه بین ۲ تا ۵ میلیون تومان جریمه شود: «هر مربی که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت نکند، بین ۲ تا ۵ میلیون جریمه می گردد. مبلغ جریمه هم به این بستگی داردکه چند بار این کار را کرده باشد. البته اگر دفعاتی که یک نفر در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نمی کند بسیار شود، کمیته انضباطی می تواند آن مربی را محروم کند.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.