فراسو ستاپ‌باکس IPTV مخابرات را تولید می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رسانه ئ هوشمند اینترنتی (رسا) یا IPTV تازه ترین محصول شرکت صنایع رایانه فراسو با همکاری شرکت مخابرات ایران می باشد ، که قابلیت های یک تلویزیون هوشمند یا Smart TV  را برای شما به ارمغان می آورد .
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از فراسو، کاربر با خرید این دستگاه می تواند ، از امکانات یک گیرنده ئ دیجیتال ، مانند دریافت سیگنال های دیجیتال صدا و سیما و ضبط آن بر روی حافظه های جانبی فلش یو اس بی یا هارد های اکسترنال استفاده نموده و فایل های صوتی و تصویری خود را با بالاترین کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰P با استفاده از دستگاه پخش نماید .
 
همچنین با وجود تازهترین ورژن سیستم عامل قدرتمند اندروید بر روی این دستگاه ، که توسط کارشناسان شرکت فراسو بومی سازی شده ، امکان استفاده از هزاران نرم افزار کاربردی داخلی و خارجی به وجود می آید .
اتصال دستگاه رسانه ئ هوشمند فراسو  (رسا) به تمامی تلویزیون ها و مانیتور ها با ورودی های رایج مانند اچ دی ام آی میسر بوده و لذت استفاده از یک سیستم پیشرفته را با بالاترین کیفیت فراهم می کند .
مدیریت فایل های فیلم ، موسیقی و عکس ، وب گردی و پیمایش صفحات اینترنت ، نرم افزار های چند رسانه ای ارتباط جمعی و انجام بازی های مختلف ، ویرایش فایل های متنی رایج ، از دیگر امکانات این دستگاه است ، که با استفاده از یک سرویس پر سرعت اینترنت و پورت های ورودی و خروجی صوتی و تصویری مانند جک ۳٫۵ میلی متری ، برای کاربرد هائی مانند فعالیت های مذهبی ، دانشگاه های مجازی و مشاوره های بهداشتی – آموزشی از راه دور ، ویدئو کنفرانس ها و سرویس های VOIP و همچنین انتقال و دریافت خبرها ایده آل می باشد .
ریموت کنترلر پیشرفته ئ این محصول با صفحه کلید استانداردQwerty  و دکمه های کاربردی فراوان ، وبگردی و چک کردن پیغام ها و ایمیل ها را بسیار آسان نموده و علاوه بر این ، ریموت دارای سنسور Gyro  حساس داخلی بوده ، که در بازی های تحت سیستم عامل اندروید امکان انجام فعالیت های حسی و حرکتی را به کاربر می دهد .
 
همچنین گروه فراسو قصد دارد در آینده ، سیستم پیشرفته  Audio And Video On Demand (AVOD)را در این دستگاه پیاده سازی نماید ، که به کاربر اجازه می دهد فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را از میان آرشیو وسیعی انتخاب نموده و ملاحظه یا گوش نماید . طبق این سیستم بعد از انتخاب فیلم یا موسیقی مورد نظر توسط کاربر ، امکان بارگزاری آن ها بر روی رسانه ئ هوشمند اینترنتی فراسو (رسا) وجود داشته و پرداخت هزینه ها نیز بر روی قبض تلفن می باشد و شما می توانید به راحتی به تمامی فیلم ها و سریال ها و فایل های موسیقی دلخواه خود در کمترین زمان و به راحتی در منزل یا محل کار دسترسی پیدا کنید  .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.