فرانسه مناقصه خرید نفت برگزاری می کند

چهارشنبه ۶ اردیبهشت – ۰۴:۴۳:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

برای پر کردن ذخایر استراتژیک نفت؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-   فرانسه برای پر کردن ذخایر استراتژیک نفت خام خود، یک مناقصه خرید نفت خام برای تحویل در ماه مه برگزار می کند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  کمیته فنی ذخایر استراتژیک نفت فرانسه (سی.پی.اس.اس.پی) اعلام کرد برای خرید ۱۱۵ هزار مترمکعب نفت خام برای تحویل از ۱۰ تا ۳۰ مارس ۲۰۱۲، مناقصه برگزار می کند.
این مناقصه در حالی برگزار می شود که دولت فرانسه برای آزادسازی ذخایر سوخت خود برای جلوگیری از رشد بهای نفت، با دولت های انگلستان و آمریکا مشغول مذاکره است.
فرانسوا اولاند، رقیب سوسیالیست نیکولا سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، با برنامه آزادسازی ذخایر سوخت برای دستکاری در قیمت نفت مخالف است.
فروشندگان نفت باید از پنج مه (۱۶ اردیبهشت) پیشنهادهای خود را ارائه کنند و محل تحویل این محموله هم پایانه لو اور در شمال فرانسه خواهد بود.
به گفته جان-مارک تنسون، رئیس سی.پی.اس.اس.پی، این مزایده برای رساندن سطح ذخایر نفت خام فرانسه به سطح استاندارد ذخایر نفت تعیین شده از سوی اتحادیه اروپا برگزار می شود.
سطح ذخایر نفت کنونی فرانسه معادل نیاز ۱۰۰ روز آن است که با ملاک تعیین شده از سوی آژانس بین المللی انرژی (آی.یی.ای) را هماهنگی دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۴۴۱۱۰۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.