فردا؛ زنجیره انسانی کودکان برای محیط زیست, کودکان دریاچه ارومیه، زاینده‌رود و کارون را نجات می دهند؟

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جدی شدن بحران خشک‌سالی و آلودگی رودخانه‌ها و دریاچه‌های کشور

به مناسبت سومین روز هفته ملی کودک که به‌ نام میراث فرهنگی،‌ کودک و طبیعت نام‌گذاری شده است، هزاران کودک عضو مراکز کانون با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست در یک اقدام نمادین ساعت ۱۰ صبح فردا ۱۸ مهرماه به منظور افزایش توجه مسوولان به موضوع کم‌آبی گردهم می‌آیند

خبراقتصادی: ایسنا نوشت:با جدی شدن بحران خشک‌سالی و آلودگی رودخانه‌ها و دریاچه‌های کشور، هزاران کودک در کنار دریاچه ارومیه و رودخانه‌های کارون و زاینده رود زنجیره انسانی تشکیل خواهند داد.

به مناسبت سومین روز هفته ملی کودک که به‌ نام میراث فرهنگی،‌ کودک و طبیعت نام‌گذاری شده است، هزاران کودک عضو مراکز کانون با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست در یک اقدام نمادین ساعت ۱۰ صبح فردا ۱۸ مهرماه به منظور افزایش توجه مسوولان به موضوع کم‌آبی و خشک ‌شدن تالاب‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های کشور در استان‌های خوزستان آذربایجان‌غربی و اصفهان در کنار دریاچه ارومیه و رودخانه‌های کارون و زاینده رود گردهم می‌آیند و با تشکیل زنجیره‌ای انسانی از مسوولان سازمان محیط زیست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران و فرمانداران می‌خواهند تا با اتخاذ تدابیری عملی و مستمر راه حلی برای نجات منابع آب اتخاذ کنند.

در این مراسم کودکان با کشیدن نقاشی‌، اجرای نمایش‌های خلاق و سرودخوانی ضمن ایجاد فضایی مفرح‌، از بزرگ‌سالان می‌خواهند تا در راه نجات منابع آبی از آلودگی و خشکسالی که اولین نیاز برای بقای جانوران و گیاهان است‌، تلاش کنند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن مختاری:

    فقط میخوام بدونم کی گفت کوهها رو بکنین بریزین تو دریا، دریا رو از وسط نصفش کنین??? بوالله باید اعدامش کرد و ما ملت هم که اجازه این کار رو دادیم الان حق اعتراض و حلقه و … نداریم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.