فردا آخرین فرصت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرصت ثبت اعتراض برای داوطلبانی که مدارک آن‌ها در مرحله اولیه ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید نشده است، فردا به پایان می رسد.

فردا آخرین فرصت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش ممتاز نیوز، براساس جدول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرصت بررسی مدارک داوطلبان این انتخابات از سوی شش دستگاه ثبت احوال، فراجا، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی و نهادهای بخش آموزش از جمله وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در روز ۲۷ شهریور به پایان رسید.

داوطبان انتخابات می‌توانند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند. متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را  ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

محمد اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با ایسنا درباره فرصت ثبت اعتراض برای این دسته از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متقضیانی که نسبت به صدور گواهی از سوی شش دستگاه اعتراض دارند، باید به سامانه پنجره واحد وزارت کشور وارد شده و اعتراض خود را ثبت کنند تا ما در ستاد انتخابات کشور، اعتراض ثبت شده را به دستگاه مربوطه که مدارک آنها را تایید نکرده است، ارسال کنیم.

وی ادامه داد: فرصت ثبت اعتراض تا فردا دوم مهر ساعت ۱۸ خواهد بود. دستگاه‌های شش گانه هم تا روز ۲۷ مهر فرصت دارند تا پاسخ اعتراض را ارائه کنند.

ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۲۷ مهر به مدت ۷ روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.