فردا زنگ نیکوکاری در مدارس نواخته می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: زنگ نیکوکاری فردا در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

فردا زنگ نیکوکاری در مدارس نواخته می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، حسین گیلاسی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری، گفت: از امروز ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد، هفته «احسان و نیکوکاری» در سراسر کشور آغاز شد.

وی گفت: صبح فردا ۱۵ اسفندماه با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش «زنگ نیکوکاری» در مدارس سراسر کشور به صدا در خواهد آمد تا دانش‌آموزان نیز فرهنگ احسان و انفاق آشنا شوند.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: در شب ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) و در تاریخ ۱۶ اسفندماه برنامه ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران با نام «نذر امید» برگزار خواهد شد.

گیلاسی اظهار کرد: پویش نذر امید همزمان با مسجد جمکران در مهدیه‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد، تا به برکت نام حضرت مهدی (عج) فعالیت‌های هفته احسان و نیکوکاری پیگیری شود.

وی در خصوص برپایی غرفه‌های میدانی نیز گفت: در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه با برپایی پایگاه‌های مردمی‌ در میادین و بازارهای اصلی هر شهرستان، از ظرفیت کمک‌های مردمی از جمله اصناف و استفاده خواهد شد.

گیلاسی اضافه کرد: میعادگاه‌های نماز جمعه نیز در سراسر کشور و تاریخ  ۱۹ اسفندماه برای برپایی پایگاه‌های کمیته امداد و جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص روش‌های مشارکت مردم در جشن نیکوکاری، خاطرنشان کرد: ضمن بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، امکانی را فراهم کرده‌ایم که  مردم بتوانند از طریق و البته بارکد QR اقدام به کمک‌رسانی به محرومان کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرائی مشارکتهای مردمی کمیته امداد تاکید کرد: کمک‌های اهدایی مردم در جشن نیکوکاری به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان به دست مددجویان و افراد نیازمند خواهد رسید تا آنها نیز بتوانند سال جدید را به خوبی آغاز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، گیلاسی در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری امسال گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کدهای دستوری #۱۲* و #۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ در جشن نیکوکاری سال جاری مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.