فرزاد حسنی داور شد

چهارشنبه هشتم شهریور آرش معیریان با حضور در رادیو جوان در خصوص مسابقه- فیلم رالی ایرانی که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد. در این برنامه مجری با اشاره به ساخت فیلم «لاله»، عنوان کرد در حال حاضر خیلی‌ها جوگیر شده‌اند که «لاله» را بسازند. 
 
علیرضا تهرانی مدیر روابط عمومی «رالی ایرانی» هم در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، «رالی ایرانی» را کاملا بی‌ربط به پروژه «لاله» دانست و یادآور شد: «رالی به معنی رانندگی نیست و منظور ما از این نام گذاری، نشان دادن مسابقه است.» 
 
وی در ادامه گفت: «این برای اولین بار در ایران است که چنین مسابقه‌ای ساخته می‌شود و ما بار‌ها شاهد پخش چنین برنامه‌هایی از شبکه‌های ماهواره‌ای بودیم. هدف ما از ساخت این برنامه جذب مخاطب به برنامه‌های ایرانی است و اصلا نمی‌خواهیم وارد مسائل سیاسی و بازی‌های این چنینی که برای «لاله» پیش آمد، شویم.» 
 
مدیر روابط عمومی پروژه «رالی ایرانی» همچنین افزود: «طرح «رالی ایرانی» از مدت‌ها پیش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بوده و ما چیزی حدود یک سال بازدید از لوکیشن داشتیم. از تهران تا شمال با تمام ادارات دولتی هماهنگی به عمل آمده تا این فیلم – مسابقه بدون کمترین مشکلی ساخته شود.» 
 
به گفته او، فرزاد حسنی به عنوان مجری و داور این فیلم- مسابقه نظاره‌گر کار بازیگران است و حضور او در این پروژه قطعی است. 
 
 «رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه در ژانر «reallity show یا نمایش واقعی» است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود. 
 
 در این ژانر که در سینمای بین‌الملل سابقه بیشتری دارد، یک فیلمنامه دقیق وجود دارد که بازیگران تنها از ۵۰ درصد آن مطلع می‌شوند و لذا دائما در شرایط پیش بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمصم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از شروع رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند. در این ژانر همه عوامل طبیعی و شهری جزو آکسسوار محسوب می‌شوند. 
 
بازیگرانی که برای مسابقه «رالی ایرانی» انتخاب می‌شوند باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند همچون جوان و خلاق بودن؛ البته برخی شخصیت‌های سوپراستار نیز در این مسابقه حضور دارند. در مرحله پیش تولید تاکنون با بیش از ۵۰ بازیگر صحبت شده است که شش نفر برای مسابقه اول انتخاب می‌شوند. 
 
 «رالی ایرانی» شامل لوکیشن‌ بزرگی است که از تهران شروع شده و تا نقاط دیگر ایران ادامه می‌یابد. 
 
ساخت «رالی ایرانی» اولین فیلم ـ مسابقه ایرانی به کارگردانی آرش معیریان در شهریور ماه برای نمایش خانگی کلید می‌خورد.

 

منبع : خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.