فرزاد فرزین هم به احترام حمید سمندریان سکوت کرد /نواخت حسام نواب صفوی در کنسرت فرزاد فرزین

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد تهران، پیش از شروع برنامه، ثانیه شمار حضور اعضای ارکستر پخش و پس از آ‌ن اعضای ارکستر در جای خود مستقر شدند.

فرزاد فرزین از جمله خوانندگانی اس که در کنسرتهایش همیشه یک اتفاق غافلگیر کننده برای مخاطبانش دارد و اتفاق کنسرت ۲۳ تیر او ظاهرشدن این خواننده جوان در قالب یک  لوزی بر روی صحنه و خواندن قطعه تنهام نذار همزمان با ورودش، بود.

هنگام اجرای قطعه بیا بیا از آ‌لبوم شلیک تعدادی از افراد با لباس های تاریخی، به روی صحنه آمدند و در طول اجرای این اثر فرزین را همراهی کردند.

فرزاد فرزین سومین قطعه خود را نیز از آلبوم جدیدش شلیک انتخاب کرد که ‌آغازگر این قطعه، تکنوازی ویولن و سپس گیتار باس این اثر قطعه ای نبود جز میدونم که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد.

قطعه عشق منی، عمر منی چهارمین اثری بود که فرزین آن را اجرا کرد که در این قطعه، خواننده دقایقی به نواختن کیبورد پرداخت و سپس این اثر را با قطعه ای دیگر ترکیب کرد.

فرزاد فرزین پیش از اجرای پنجمین قطعه، گفت: می‌خواهم قطعه ای را بخوانم که بیشتر شما آن را دوست دارید این قطعه دونه دونه بود که از آلبوم شانس انتخاب شده بود و فرزاد این قطعه را خودش با نواختن گیتار خواند.

فرزاد فرزین میان برنامه، دقایقی به احترام حمید سمندریان، از اساتید تئاتر کشورمان سکوت کرد.

این خواننده جوان کشورمان، امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر  تهمینه میلانی و السا فیروز آذر را به عنوان میهمانان ویژه خود معرفی کرد.

پس از اجرای قطعه ششم با عنوان کی میتونه، فرزاد فرزین گفت: پس از اینکه آلبوم شلیک، را روانه بازار موسیقی کردیم، قصد داریم برای کارهای بعدی، تغییر محسوسی در تنظیم کارهایمان بدهیم به صورتی که دچار تکرار نشویم.

هفتمین اثری که توسط فرزین اجرا شد، قطعه نه نگو بود و پس از این اثر، این خواننده جوان، صحنه را ترک کرد و در این مدت اعضای ارکستر به تکنوازی پرداختند.

پس از تکنوازی اعضای گوره کلیپ جای خالیت از آلبوم شلیک پخش شد و پس از آن، فرزاد فرزین با لباسهایی جدید، صحنه ظاهر شد و قطعه اون تو نیستی را اجرا کرد که با استقبال پرشور هواداران وی روبرو شد.

سایر قطعه هایی که توسط فرزاد فرزین در این کنسرت تابستانی اجرا شد عذابم بده، میخوام چشماتو، ترکم کن، تو مال منی، با تو، و قطعه جغرافیا به عنوان پایان بخش این برنامه هستند.

پیش از اجرای قطعه جغرافیا یک کره زمین و یک سبد گل، صحنه را تزئین کرد و پس از دکلمه خوانی یک دختر کوچک، حسام نواب صفوی با نواختن پیانو وارد صحنه شد و پس از آن صدای فرزین طنین انداز شد.

فرزاد فرزین پیش از اجرای این قطعه نوید حضور این اثر را در آلبوم بعدی خود داده بود و در حین اجرای این قطعه نیز تعدادی از کودکان خردسال سفیدپوش و  تعدادی از ساکنان سایر کشورها به  عنوان نمادی از صلح جهانی این خواننده جوان را همراهی کردند که البته پخش کلیپی از تصاویر مربوط به جنگ، از سایر بخشهای این قطعه بود که با استقبال بی نظیر هواداران فرزین روبرو شد.

از جمله اعضای ارکستر فرزاد فرزین می‌توان به امیر میلاد نیکزاد رهبر ارکستر، احسان نیزر ویولن، یاشار خسروی ساکسیفون، آرین کشیشی گیتار باس، محمد شاکر کیبور،د آرمین کشیشی گیتار کلاسیک، مهرداد معافی گیتار الکتریک، احمد امین پور پرکاشن و ایلیا خسروی درامز اشاره کرد.

همچنین گروه کر ارکستر فرزاد فرزین به سرپرستی انوشیروان تقوی، از علی تهرانی و شهرام شهبازی، تشکیل شده است.

شایان ذکر است کنسرت بزرگ فرزاد فرزین ۲۳ تیر به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده و همچنین تهیه کنندگی پویا زارع فرد، در برج میلاد تهران برگزار شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.