فرشته نجات دره “خودکشی” +عکس

Don-Ritchie

Don-Ritchie

در برخی از نقاط دنیا مکان های خاصی وجود دارد که به عنوان محل اصلی خودکشی شناخته می شود برای مثال در ژاپن جنگل خودکشی محلی است که بسیاری دست به این کار ناپسند می زنند اما در استرالیا این مکان برای خودکشی یک دره است که به نام شکاف مشهور شده است.

این شکاف محلی است که در طول سالیان سال محلی برای خودکشی شده است و تا به حال افراد زیادی در این نقطه اقدام به اینکار کرده اند. حالا این شکاف به نام خودکشی مشهور شده است اما در کنار همه داستان هایش یک فرشته نجات محبوب هم دارد.

“دون ریچ” مردی است که ۵۰ سال از زندگی خود را در کنار این شکاف زندگی کرده بود و داستان جالبی دارد. او که روزها کار خاصی نداشت بیشتر در نزدیکی شکاف حرکت می کرد و به دنبال آن بود تا مانع خودکشی افراد شود. او در طول ۵۰ سال زندگی خود در کنار شکاف توانست ۱۶۰ نفر را از اقدام به خودکشی منصرف کند.

Don-Ritchie2

این مرد به عنوان فرشته نجات شکاف نامیده می شد و عده ای تنها برای مشاهده او به این نقطه سفر می کردند. این مرد خودش را منجی یا فرشته نمی دانست و تنها اعتقادش این بود که خودکشی عملی است ناپسند و معمولا در افسرده ترین حالت به سراغ آدم می آید پس می توان آن را با راهکارهای خیلی ساده نیز حلش کرد.

او می گفت: با دیدن هر فردی که نزدیک شکاف ایستاده باشد سریعا به سراغش می روم و از او می خواهم اگر کمکی می خواهد یا در خواستی برای آخرین لحظات زندگی دارد به من بگوید سپس با همین کلک ساده آن ها را آرام و به مرور از خودکشی منصرف می کنم.

“دون ریچی” پس از نجات دادن ۱۶۰ نفر از خودشی در سال ۲۰۱۲ درگذشت و حالا خودش را در نزدیکی همین دره دفن کرده اند تا مردم با دیدن قبرش و یادآوری خاطرات او شاید دست از خودکشی در این نقطه بکشند.

The post فرشته نجات دره “خودکشی” +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.