فرش ۵ میلیارد تومانی + عکس

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند فردی به نام ” منصور ” قصد فروش غیر قانونی یک تخته فرش نفیس تاریخی متعلق به دوران صفویه که تصویر یوسف پیامبر بر روی آن نقش بسته بود و ارزش ۵ میلیارد تومان داشت را دارد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ مهابادی صبح امروز ضمن تشریح عملکرد ماموران زیر مجموعه این سرکلانتری از دستگیری سه ۳ قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان هنگام مبادله غیر قانونی یک تخته فرش متعلق به دوران صفویه به ارزش ۵ میلیارد تومان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالرضا مهابادی ، سر پرست سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ساعاتی پیش ضمن اشاره به عملکرد ماموران زیر مجموعه این سرکلانتری در طرح امنیت محله محور از دستگیری ۳ قاچاقچی عتیقه در خاور شهر خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:در جهتی اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با قاچاقچیان عتیقه ،ماموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی این اشخاص آغاز کردند.

سرهنگ مهابادی عنوان کرد:ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند فردی به نام ” منصور ” قصد فروش غیر قانونی یک تخته فرش نفیس تاریخی متعلق به دوران صفویه که تصویر یوسف پیامبر بر روی آن نقش بسته بود و ارزش ۵ میلیارد تومان داشت را دارد.

وی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص نحوه عملکرد قاچاقچیان و با در نظر گرفتن اینکه محل مبادله در حوالی یکی از روستاهای محدوده خاور شهر بود ،ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

 مهابادی اذعان داشت: ماموران با زیر نظر گرفتن محل مبادله کالا ،در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهمان را هنگام مبادله کالا دستگیر کنند.

سرپرست سرکلانتری نهم تصریح کرد:در بازرسی از خودرو متهمان که ” منصور” ،” امید” و” شاهرخ” نام داشتند فرش عتیقه موصوف در ابعاد ۴۰/۱*۶۰/۲ که در داخل یک کاور لباس در صندوق عقب خودرو پراید جاسازی شده بود،کشف وضبط گردید.

مهابادی در پایان عنوان کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری انتقال دادند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.