فرصتی برای دیدن برنده اسکار ۲۰۲۴ روی پرده

۱۳م اسفند ،

برنامه‌ریزی برای نمایش خصوصی فیلم سینمایی «عشق» ویژه خبرنگاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی در حال انجام است که زمان و مکان آن به زودی به اطلاع اهالی رسانه می‌رسد. این فیلم در ادامه برنامه اکران فیلم های ایرانی و خارجی پخش بنیاد سینمایی فارابی و برنامه نوروزی فیلم خارجی بنیاد محسوب می‌شود.

ممتازنیوز؛ فیلم سینمایی «عشق» ساخته تازه میشاییل هانکه از روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه جاری توسط پخش بنیاد سینمایی فارابی در سینماهای فرهنگ، شکوفه، ماندانا، برج میلاد، آزادی و ملت  به صورت تک سانس به نمایش در می آید.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از ایسنا، امور ارتباطات رسانه‌ای پخش بنیاد سینمایی فارابی با اعلام این خبر افزود: فیلم سینمایی «عشق» یازدهمین ساخته کارگردان اتریشی تبار میشاییل هانکه است. میشاییل هانکهٔ ۷۱ ساله در کارنامه‌اش فیلم‌های درخشانی دارد.

فیلم سینمایی «عشق» که از حضور داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی در مقام مدیریت فیلمبرداری خود سود می‌برد در هشتاد و پنجمین دوره جایزه اسکار موفق به کسب اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر نقش اول زن برای امانوئله ریوا شده است.

این فیلم همچنین جایزه نخل طلای فستیوال کن به عنوان بهترین فیلم و جایزه بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۲ گلدن گلوب را نیز کسب کرده است.

عوامل سازنده فیلم سینمایی عشق عبارتند از: نویسنده و کارگردان: میشاییل هانکه، بازیگران: ژان‌لویی ترنتینیان (ژرژ)، امانوئل ریوا (آن)، ایزابل اوپر (اوا)، ویلیام شیمل (ژئوف).، مدیر فیلمبرداری: داریوش خنجی، تدوین: نادین میوز- مونیکا ویلی، محصول ۲۰۱۲اتریش، فرانسه، آلمان.

گزارش امور ارتباطات رسانه‌ای پخش بنیاد سینمایی فارابی حاکیست: برنامه‌ریزی برای نمایش خصوصی فیلم سینمایی «عشق» ویژه خبرنگاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی در حال انجام است که زمان و مکان آن به زودی به اطلاع اهالی رسانه می‌رسد. این فیلم در ادامه برنامه اکران فیلم های ایرانی و خارجی پخش بنیاد سینمایی فارابی و برنامه نوروزی فیلم خارجی بنیاد محسوب می‌شود.

بر پایه این گزارش، «عشق» به زبان اصلی با زیر نویس فارسی نمایش داده خواهد شد و به سبب سیاستهای حمایتی بنیاد سینمایی فارابی از فیلمهای سینمای ایران سئانس‌های نمایش این فیلم در مدت زمان اکران، محدود خواهد بود. از اینرو به علاقه‌مندانی که مایلند این فیلم را بر روی پرده سینماهای نمایش دهنده ملاحظه کنند پیشنهاد می‌شود حتما از قبل نسبت به رزرو بلیت خود اقدام کنند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.