فرماندار قم: تغییر استاندار از وظایف هیات دولت است/مردم قم نسبت به استاندار جدید قضاوتی ندارند

فرماندار قم گفت: دستور رییس جمهور برای همه ما محترم و تغییر استاندار از وظایف هیات دولت و رییس جمهور است.

عبدالسعید حقیقی مقدم، درباره برخی اخبار مبنی بر وجود تحرکاتی در خصوص جابجایی حجت الاسلام والمسلمین موسی پور(استاندار سابق قم) در این استان، اظهار کرد: نسبت به جابجایی آقای موسی پور تحرکاتی انجام شد که البته اگر گفته شود این اعتراضات به دست همکاران و یا خود آقای موسی پور پیگیری شده این موضوع را شدیداً تکذیب می کنیم. این کار بیشتر برای حمایت از فعالیت های انجام گرفته در استان قم صورت گرفته است.

وی افزود: حضرات علما و بعضا مراجع عظام، طلاب، از اقدامات انجام گرفته در قم راضی هستند و به نوعی علاقمندی و ارادت خود را به مدیر ارشد استان که نماینده عالی دولت در استان بودند، نشان دادند.

فرماندار قم با بیان این‌که در قم همچنان امنیت برقرار و شرایط عمومی قم شرایط تمکین به قانون است، اظهار کرد: حضرات علما و مراجع عظام همچنین ائمه محترم جمعه و نمایندگان رضایت خود را از آقای موسی پور اعلام کردند و نگاهشان یک نگاه ایجابی است و از این‌که آقای موسی پور دیگر استاندار نباشند، مکدر شده اند که این موضوع به دلیل فعالیت های فراوانی است که با مدیریت آقای موسی پور در استان قم انجام گرفته است. باید گفت آقای موسی پور در این خصوص هیچ جمعی را به حضور نپذیرفته‌اند و ایشان به ما رسماً دستور مدیریت برخی از احساسات و علاقه مندی ها را داده‌اند و با هیچ تجمعی در شرایط فعلی موافق نیستند.

وی همچنین با تاکید بر انجام مصوبات هیات دولت در استان قم، افزود: آقای موسی پور سرباز نظام و از نیروهای خوب و توانمند دولت هستند و به طور طبیعی هرجا که به ایشان مسئولیتی داده شود، هیچ کوتاهی نخواهند داشت. ضمن این‌که آقای موسی پور در این باره خودشان گفتند و من می توانم این جملات را از ایشان نقل قول کنم که «دستور محترم ریاست جمهور برای همه ما محترم است، تغییر استاندار از وظایف هیأت محترم دولت و ریاست محترم جمهوری است و بنده خود را موظف می دانم به این تصمیم احترام بگذارم و از چنین تصمیمی تبعیت کنم.

هیات دولت در جلسه چهارشنبه گذشته خود کرم‌رضا پیریایی را به عنوان استاندار جدید قم منصوب کرد که پیش از این مسوولیت‌های زیر را عهده‌دار بوده است:

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.