فرمانده سپاه بوکان:حلقه‏‌های صالحین گسترش پیدا کند

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه شهرستان بوکان گفت: باید تلاش کرد تا حلقه‏‌های صالحین در بخش‏‌های مختلف جامعه گسترش پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ کریم علی نژاد در جلسه حلقه صالحین پایگاه شهید اسماعیل زاده حوزه شهری ثارالله سپاه بوکان با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه‏‌های صالحین اظهار داشت: معرفت و بصیرت چراغ راه دین‏داران در دنیای ظلمانی است.
فرمانده سپاه شهرستان بوکان گفت: اگر می‏‌خواهیم همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم باید خود را در نظام صالحین آماده کنیم، چراکه این حلقه‏‌ها معرفت و بصیرت به ما می‏‌دهد.
وی با بیان اینکه باید سیره شهدا و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در گروه‏‌های صالحین ترویج شود، افزود: اگر می‏‌خواهیم موفق باشیم باید از شهدا درس بگیریم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.
علی نژاد با اشاره به ارزش بسیج محلات خاطرنشان کرد: امروز بسیج با رشد در مساجد تجربه‎های مفید و تابلوی راهنمای نسل های آینده برای انجام فعالیت‎ها هستند.
وی با تاکید بر تشکیل منظم حلقه‏‌های صالحین در اقشار بسیج افزود: حلقه‏‌های صالحین در حفظ و انسجام و کارایی بسیج بسیار لازم و ضروری است و باید تلاش کرد که این حلقه‏‌ها گسترش پیدا کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.