فرمانده سپاه سمنان: شهید شاطری با خدمت به مردم لبنان، داد صهیونیستها را درآورد

۲۶ام بهمن ،

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: شهید شاطری با خدمت‌رسانی به مردم لبنان، داد صهیونیست‌ها را درآورده بود و همین سبب ترور این شهید بزرگوار شد.

سردار علی استادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، با بیان اینکه “مبنای رژیم اشغالگر قدس بر ترور استوار است”، افزود: این رژیم ضربات بسیاری در لبنان و غزه خورده است و معمولا هم اشخاص موثر در لبنان و بازسازی آنجا را رصد و چهره‌های خدومی را که به این مردم خدمت می‌کنند، شناسایی و بصورت ناجوانمردانه ترور می‌کند و درصدد آسیب به آنها برمی‌آید.

وی اضافه کرد: متاسفانه دنیا و بویژه استکبار جهانی نیز از این رژیم اشغالگر و تروریسم دولتی آنها حمایت می‌کند اما مردم به ددمنشی آنها پی‌برده‌اند، چراکه در این رژیم هیچ منطقی جز ترور حاکم نیست و از این رو خدمتگزاران به مردم را ترور می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان در ادامه گفت: مردم لبنان وفاداری خود به ایران را به اثبات رسانده‌اند و همین سبب شده است که رژیم غاصب و اشغالگر قدس خادمان به این مردم را تاب نیاورد و آنها را به شهادت برساند.

استادحسینی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شاطری در سمنان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم فردا – شنبه ۲۸ بهمن – در سمنان برپا می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.