فرمانده سپاه کربلای مازندران :فرمانده جدید سپاه ناحیه تنکابن معرفی شد

جمعه ۲۲ اردیبهشت – ۰۱:۳۶:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه تنکابن، افزود: برای دشمنان ما شکل نظام مهم نیست بلکه آنچه مهم است ماهیت نظام سیاسی ماست که مبتنی بر دین اسلام است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وی گفت: دشمن در عرصه سیاسی تلاش دارد تا عناصر خودباخته و خداستیز را در عرصه های مختلف وارد کند تا بتواند از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه سختی بزند.
وی افزود: امروز میدان جنگ، میدان نبرد افکار، اندیشه ها و اعتقادات است و ما شاهد میدان نبردی سنگین، رو در رو و چهره به چهره هستیم به طوری که در درون خانه ها و کوچه های شهر و روستا این تقابل و درگیری وجود دارد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران نقش بسیج را پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهم دانست و گفت: نقش بسیج در حوادث بعد از انقلاب، بی بدیل بود و توانست همه بحران ها را پشت سر گذارد.
وی افزود: بسیج تلاش دارد تا ارزش های الهی و انسانی را در جامعه حاکم کند و برای رسیدن به کمال حرکت کند.
وی ادامه داد: امروز بسیج از جغرافیای ایران عبور کرده است و همه باید او را همراهی کرده و از آثار فرهنگی این نهاد مردمی بهره مند شوند.
در این مراسم از خدمات سرهنگ ` یحیی شرج پور ` ، فرمانده سابق سپاه ناحیه تنکابن قدردانی و سرهنگ پاسدار` حسین محمد رضایی` به عنوان فرمانده جدید این نهاد معرفی گردید .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۱۱۳۳۶۴۱۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.