فرمانده سپاه ناحیه زرندیه:اسلام پشتوانه‌ای عظیم برای رویارویی در جنگ نرم است

۳۱اردیبهشت،

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: فرهنگ غنی اسلام پشتوانه عظیمی برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان زرندیه با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن فکر و ذهن نوجوانان گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز در خصوص منحرف کردن جوانان و نوجوانان از فرهنگ انقلاب و ولایت هزینه های گزافی را متحمل شده‌اند و روی فکر و فرهنگ جوانان کار می کنند.

وی اضافه کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب، دوران جبهه و جنگ تحمیلی را درک نکرده است و باید فرهنگ و باورهای انقلاب اسلامی به این نسل انتقال داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از مسوولیت‌های اصلی بسیج است و حضور بسیج در نظام اسلامی سبب هراس دشمن شده است.

جعفری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان را پایه دیگر این نهاد دانست و گفت:باید بیشترین سرمایه گذاری فکری و مادی بر روی دانش آموزان انجام گیرد تا جامعه در آینده بیمه شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.