فرمانده قرارگاه جنوب غرب آجا:ادوات و تجهیزات هوایی ارتش خاری در چشم دشمنان است

۲۹فروردین۱۳،

فرمانده قرارگاه جنوب غرب آجا گفت: امروز ارتش به‌خصوص در جنوب غرب کشور این آمادگی را دارد که هرگونه تجاوز را پاسخ دهد و به‌عنوان سربازی فداکار در هر نقطه از ایران اسلامی در مبارزه علیه اسکتبار جهانی حاضر باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه خوزستان امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه در مراسم رژه روز ارتش در اهواز که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز ارتشی مردمی، مبتکر و مجهز به همه ادوات روز است و در بخش نوآوری و خلاقیت پیشرفت‌های بسیاری کرده است.

وی با بیان این‌که کار نظامی کاری علمی است که تمام علوم در آن وجود دارد، گفت: ‌امروز ارتش در بحث پدافند هوایی که در اولویت‌ دفاع قرار دارد با مجهز شدن به سیستم‌های پیشرفته ساخت جوانان این مرز و بوم، پیشرفت‌های بسیاری داشته است؛ این ادوات و تجهیزات مدرن هرگونه تهاجم هوایی را به شدت پاسخ می‌دهند و به عنوان یک نیروی راهبردی، خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور با تصریح بر اقتدار و آمادگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین با اشاره به رونمایی از تانک سبلان، تصریح کرد:‌ سیستم‌های این تانک با تانک‌های روز دنیا برابری می‌کند و امروز ارتش جمهوری اسلامی همدوش سپاه پاسداران در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.