فرمانده کل ارتش: به ذره‌ذره خاک کشور حساس هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: برای ذره‌ذره خاک کشورمان و به هر آنچه هرازگاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به‌شدت حساس هستیم.

فرمانده کل ارتش: به ذره‌ذره خاک کشور حساس هستیم

به گزارش ممتاز نیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی تاکید کرد.

او گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش افزود: قبلا هم گفته‌ایم برای ذره‌ذره خاک کشورمان و به هر آنچه هرازگاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، به‌شدت حساس هستیم.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشات‌گرفته از عزم ملی و آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و ماموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.