«فرمول۴» شبکه ۴ در ایام نوروز

۲۱م اسفند ،

شبکه چهار سیما با برنامه “فرمول ۴ “مستند های جذاب خارجی را در قالب یک کارگاه آموزشی به نمایش می گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ محمدرضا دزفولی، تهیه کننده برنامه گفت: «فرمول۴» در قالب یک کارگاه مستند سازی مخاطب را با روش های ساخت مستند آشنا می کند.
دزفولی به بخش های برنامه اشاره کرد و گفت: در ابتدای برنامه یک کارشناس مستند ساز،نکاتی را دربارهٔ ساخت مستند مطرح و مخاطب را با روش های مستندسازی اشنا می کند.در قسمت بعدی برنامه  از میان مستندهایی که در طول سال از شبکه پخش شده و همچنین مستندهایی که مخاطبان درخواست پخش مجدد آنها را داشته اند گلچین و در برنامه پخش می کنیم.
دزفولی افزود: ما در این برنامه که ویژه نوروز تهیه می گردد تلاش کرده ایم تا گونه های مختلف مستند با موضوعات علمی،نجوم،پزشکی،حیات وحش و طبیت را به نمایش دربیاوریم.
دزفولی از طراحی یک مسابقه علمی در برنامه اشاره کرد و افزود:در هر برنامه بعد از پخش فیلم، کارشناس برنامه دربارهٔ مستند به نمایش درآمده  توضیحاتی را ارائه می دهد و از میان صحبت های وی سوالی  طراحی شده که مخاطبان با پاسخ به سوالات علمی مطرح شده می توانند از طریق ارسال پیامک در آن شرکت کنند.
دزفولی سبب انتخاب عنوان «فرمول ۴» برای برنامه را این گونه عنوان کرد که: ما در این برنامه در پی دست یابی به فرمول مستند دیدن هستیم و تلاش می کنیم با آموزش ساخت و معرفی انواع مستند به مخاطبان به یک فرمولی برای بهتر مستند دیدن دست پیدا کنیم.
برنامه «فرمول ۴ »به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در ایام نوروز هر روز به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود./ص

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.