فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد

فرهاد مجیدی که سال‌ها پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی را بر تن کرده بود، امروز کفش‌هایش را آویخت و با مستطیل سبز وداع کرد.

عصر ایران ورزشی – در اقدامی غیرمنتظره، فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد.
   
فرهاد مجیدی که سال‌ها پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی را بر تن کرده بود، امروز کفش‌هایش را آویخت و با مستطیل سبز وداع کرد.

مجیدی که در سال‌های گذشته به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال، عملکرد مناسبی در این تیم داشت و به بازیکن محبوب هواداران استقلال تبدیل شده بود، سرانجام امروز (جمعه) تصمیم گرفت در سن ۳۶ سالگی از فوتبال خداحافظی کند.

کاپیتان آبی‌ها با وجود پیشنهادهایی که داشت حاضر نشد در تیمی به غیر از استقلال بازی کند، اما مسوولان این تیم به ویژه امیر قلعه‌نویی خواهان او نبودند و مجیدی پس از اینکه فصل گذشته برای بازی با الغرافه قطر از استقلال جدا شد، با آمدن قلعه‌نویی دیگر نتوانست به جمع آبی‌های پایتخت بازگردد.

مجیدی در بازی‌های گذشته استقلال، بارها از سوی هواداران این تیم تشویق شد و آنها خواستار بازگشت مجیدی به تیمشان بودند. اما این درخواست هیچ‌گاه از سوی قلعه‌نویی جدی گرفته نشد، تا اینکه مجیدی برای همیشه از دنیای بازیکنی خداحافظی کند.


کاپیتان سابق استقلالی ها در بیانیه ای خطاب به طرفداران فوتبال نوشت: از هیچ کسی گله یا شکایتی ندارم و امیدوارم هر کسی از من کدورتی به دل دارد مرا ببخشد.

وی همچنین ادامه داد: برای پیشرفت فوتبال کشورم در همه حال آرزوی سربلندی می کنم.

بازیکن سابق تیم ملی، در بخش هایی از بیانیه اش می نویسد: همواره خودم را بیش از آنکه یک بازیکن تیم استقلال بدانم، خود را یک هوادار این باشگاه می دانستم و در همه حال خواستار موفقیت آن بودم و هستم.

فرهاد مجیدی در پایان خطاب به هواداران باشگاه استقلال می گوید: اگرچه دوست داشتم سال های پایانی فوتبالم، بازهم برای شما شادی آفرین باشم اما دست تقدیر اینگونه خواست که این چنین نشود و از اینکه سال گذشته در نیمه فصل شما را تنها گذاشته ام (بنا به دلایلی که برای من موجه بوده) عذرخواهی می کنم و دست تک تک شما را می بوسم. مرا در شادی ها و غم های خود شریک بدانید.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید

 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.