فرهاد کاظمی کنار رفت

۲۱خردادماه،

محمود یاوری دربارهٔ پیوستنش به ذوب آهن اصفهان و قبول سرمربیگری این تیم گفت: خارج از مسائل حرفه‌ای که مربیگری در آن یک صنعت شمرده می‌شود مسائلی عاطفی، وجود دارد که تعهد ایجاد می‌کند. با من تماس گرفتند و گفتند که آقای کاظمی دو روز است که بر سر تمرینات ذوب آهن نمی‌آید. احساس کردم ذوب آهن به کمک من نیاز دارد. من به تیم‌هایی مثل برق، شاهین، سپاهان و ذوب آهن نوعی وابستگی قلبی دارم. دیدم لازم است که به این تیم بیایم و دینم را ادا کنم.

به گزارش ایسنا ، او در ادامه افزود: من کاری به بعد از دو بازی پلی‌آف ذوب آهن ندارم. نهایت برنامه‌ای که داریم برای دو بازی پیش روست. شاید بعد از این دو بازی توافق کردیم، اما در حال حاضر قرارمان برای دو بازی است. فکر می‌کنم که با همت بازیکنان بتوانیم ذوب آهن را در لیگ برتر نگه داریم و به همین دلیل صحبت دربارهٔ آینده را به همان زمان موکول می‌کنم.

سرمربی جدید ذوب آهن دربارهٔ زمان توافق و جزئیات توافق‌اش با ذوب آهن، اظهار کرد: من واقعا دلیل عدم حضور فرهاد کاظمی در تمرینات ذوب آهن را نمی‌دانم. در این باره سوالی نکرده ام و جوابی‌ هم نگرفته‌ام. با آقای ابراهیمی جلسه‌ای گذاشتیم و دیشب توافق کردیم. من قراردادی با ذوب آهن ندارم، بلکه یک قرار با این تیم گذاشته‌ام. آمده ام ذوب آهن را با کمک خدا و با استفاده از تجربیات خودم و همت بازیکنان و حمایت هواداران در لیگ برتر نگه دارم.

یاوری در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر از بازیکنان ذوب آهن شناخت دارد؟ بیان کرد: من اصفهانی هستم و دو بار با فجر سپاسی برابر ذوب آهن در سال قبل بازی کرده‌ام. همچنین فیلم‌های بازی‌های ذوب آهن را در لیگ برتر تماشا خواهم کرد و مطمئن باشید که شناخت خوبی از ذوب آهن دارم. از سویی با دو جلسه تمرین می‌توانم به راحتی تیم خود را ارزیابی کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.