فروتن و شاکردوست در رالی+ عکس

۱۸م دیماه ،

ممتازنیوز: آرش معیریان مجموعه «رالی ایرانی» را با حضور بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی کلید زد.

به گزارش فارس، «علیرضا تهرانی» دستیار اول کارگردان ضمن اعلام این خبر گفت: مجموعه «رالی ایرانی» با حضور بازیگران شرکت‌کننده و جمعی دیگر از هنرمندان کشورمان در تهران کلید خورد.

وی ادامه داد: اولین سری مسابقه با حضور سه گروه شرکت‌کننده شامل محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و نیما فلاح و سحر ولدبیگی ضبط می‌شود.

تهرانی تصریح کرد: «رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه در ژانر نمایش واقعی (reallityshow) است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.

وی افزود: در این ژانر که در سینمای بین‌الملل سابقه بیشتری دارد، یک فیلمنامه دقیق وجود دارد که بازیگران تنها از ۵۰ درصد آن مطلع می‌شوند و بنابراین دائما در شرایط ‌پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمیم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از آغاز رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند.

تهرانی گفت: در این فیلم ـ مسابقه که ۵۰ درصد آن نمایشی است، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند. پایان فیلم سه روز بعد در یک جنگل دورافتاده در شمال کشور خواهد بود. «رالی ایرانی» شامل لوکیشن‌ بزرگی است که از تهران آغاز شده و تا نقاط دیگر ایران ادامه می‌یابد.

قسمت‌های اول و دوم از فیلم مسابقه‌ی «رالی ایرانی» برای دریافت مجوز پخش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود.

دستیار کارگردان  «رالی ایرانی» ضمن اعلام خبر پایان تدوین قسمت اول و دوم این مجموعه به خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: دو قسمت اول «رالی ایرانی» که به تازگی صداگذاری و موسیقی متن آن تمام شده  و رتوش نهایی زیر نظر کارگرذان انجام میشود و یه زودی برای دریافت مجوز پخش به وزارت ارشاد ارائه می گردد .

علیرضا تهرانی افزود: تدوین قسمت های سوم و چهارم «رالی ایرانی» هم رو به پایان است و به زودی برای صذاگذاری و ساخت موسیقی آماده میشود .

تهرانی در خصوص نحوه پخش این مجموعه در شبکه حانگی افزود : قطعا پخش همه قسمتها بطور منظم و پشت سرهم انجام میشود و مثل مجموعه های دیگر که مخاطب را منتظر نگه میدارند و گاه اصلا مجموعه به قسمت آخر نمی رسد و بدون  ادامه رها می گردد نخواهد بود .

وی دربارهٔ بازیگران فیلم – مسابقه  دوم «رالی ایرانی» توضیح داد: از همان ابتدای کار برای پروژه‌ی «رالی ایرانی» با ۷۴ بازیگر مذاکره شده است  و گروه تهیه با تعدادی از بازیگران مطرح به تفاهم رسیذه اند . ضمن اینکه هنوز مذاکره با بازیگران دیگر هم  ادامه دارد .

تهرانی در پایان با ابراز خرسندی از میزان استقبال از فیلم مسابقه «رالی ایرانی»، گفت: تاکنون از شهرهای مختلف عضو باشگاه طرفداران «رالی ایرانی» شده‌اند و جا دارد که در همین جا به تمامی آن‌ها نوید بدهم که یک اتفاق خوب برایشان تدارک خواهیم دید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.