فروخته شدن همه ی بلیط های Microsoft Build 2012

چندی پیش مایکروسافت فروش بلیط های مربوط به کنفرانس Build 2012 را که برای توسعه دهندگان است شروع کرد. ولی حالا به نظر میرسد بعد از گذشت حدود ۱ ساعت از آغاز فروش دیگر بلیطی برای خریداری در دسترس نیست. اگر شما برای خرید یکی از این بلیط ها اقدام نمایید با پیام “We’re full” مواجه میشوید که به معنی تکمیل ظرفیت میباشد. البته هنوز مشخص نشده است که چه تعداد بلیط در نظر گرفته شده بود ولی تنها کاری که در حال حاضر میتوان برای شرکت در کنفرانس انجام داد قرار گرفتن در لیست مهمان ها میباشد.

عکس

البته شرکت در این کنفرانس بسیار آسان و کم خرج نیز نمیباشد. بلیط های سطح متوسط این همایش دارای قیمت ۱۵۹۵ دلار میباشند و در کنار آنها بلیط های کامل نیز ۲۰۹۵ دلار قیمت دارند. و البته ارزان ترین بلیط ها نیز ۹۵۵ دلار قیمت گذاری شده اند. ۵۰۰ عدد از بلیط های سطح متوسط در دسترس در حدود ۱ دقیقه به فروش رسیده اند. در گذشته نیز شاهد استقبال بی نظیر توسعه دهندگان از کنفرانس های خبری بودیم که از جمله آنها میتوان به WWDC شرکت اپل و I/O شرکت گوگل اشاره کرد.

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , Microsoft Build 2012, اخبار آی تی, فروش بلیط های کنفرانس Build 2012, فروش بلیط های کنفرانس مایکروسافت, مایکروسافت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.