فروش فویل ایرانی در عراق

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک تولید کننده فویل در شهرک صنعتی دولت آباد گفت: عمده محصول فویل توسط تولید کنندگان iبه کشور عراق صادر و مابقی غیر از نیاز بازار داخلی توسط صادرکنندگان واسطه از مرزهای خراسان شمالی iبه کشورهای دیگر صادر می شوند.

احمد مغاره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، اظهار کرد: درکنار صادرات فویل آلومنیوم شمش آلومینیوم که در شهر بندرعباس نیز تولید می گردد iبه کشورهای دیگر صادر می گردد. شمش آلومینیوم برای مصارف مختلفی نظیر تولید پلی فویل آلومینیوم استفاده می گردد.

او ادامه داد: شمش آلومینیوم که توسط کارخانه های واقع در بندرعباس تولید می گردد در شهرهای اراک و ساوه بنا بر سفارش مشتری iبه ورق آلومینیوم تبدیل می گردد و در کارگاه های تولید فویل آلومینوم، ورق های آلومینیوم iبه عرض های مختلف برش داده، بسته بندی شده و در بازار iبه فروش می رسد.

وی گفت: فویل آلومینیوم در خانه ها و رستوران ها برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و همچنین مراقبت از وسایل iبه مانند گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

این تولیدکننده تصریح کرد: فویل در سبد خانوار ایرانی ها قرار دارد اما جزو اولویت های اولیه آنها نیست و خانواده ها در مواقعی که اولویت های اولیه خود را تامین کردند برای خرید فویل iبه بازار می‌آیند.

او خاطر نشان کرد: پیش از نوسانات ارز ورق های آلومینیوم با قیمتی پایین تر از قیمت داخلی وارد ایران می شدند. این اوراق از کشورهای چین، ارمنستان و هندوستان iبه کشور وارد می شدند و تفاوت قیمت نمونه وارد شده iبه سبب تازه بودن دستگاه های کشورهای نامبرده بود که ضایعات کمتری داشتند و این امتیاز سبب کاهش کارمزد در قیمت ورق آلومینوم می‌شد که در حال حاضر هیچ وارداتی iبه کشور صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.