فروش گلکسی ۳ به زودی به مرز ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید

رئیس اجرایی سامسونگ ماه گذشته پیش بینی کرده بود که فروش گلکسی ۳ تا پایان ژولای به ۱۰ میلیون دستگاه  خواهد رسید و بنابراین به نظر می رسد که این اسمارت فون به زودی به نقطه عطفی در فروش گوشی های تلفن همراه دست خواهد یافت. به گزارش آژانس خبری Yonhap، شین جونگ کیون،رئیس بخش فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیار سامسونگ، به خبرنگاران گفته است که فروش این اسمارت فون اندروییدی از مرز ۱۰ میلیون هم گذشته اما هنوز هیچ نمودار و امار خاصی که تایید کننده صحبتش باشد ارائه نکرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ در طول ۲ ماه گذشته، روزی ۱۹ هزار گلکسی اس ۳ فروخته است. در حال حاضر این گل سر سبد گوشی های سامسونگی ، یکی از پرطرفدار ترین اسمارت فون های بازار است. ماه گذشته کمپانی Sprint اعلام کرده بود که تقاضای بیش از حد برای خرید این گوشی سبب شده تا این کمپانی مجبور شود تاریخ عرضه آن را تا ۲۱  ژوئن عقب بیاندازد.

البته قرار گرفتن گلکسی در قفسه های فروشگاه ها با اندکی جار و حنجال همراه شد. درواقع این گوشی درگیر دعواهایی شد که اپل برای محافظت از حق ثبت اختراع خود به راه انداخت، سازنده آی‌فون تمام تلاش خود را کرد که جلوی فروش این گوشی در ایالات متحده را بگیرد. دعاوی مطرح شده از سوی اپل به دادگاه مربوطه هم اکنون بیش از حد شده است و هنوز هم گلکسی ۳ سامسونگ با آن پردازنده دو هسته ای، صفحه نمایش سوپرAMOLED چهاروهشت اینچیHD و با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسلی مضوع طرح دعوی های اپل در دادگاه است و قاضی کوه به طور رسمی از ماه گذشته شروع به بررسی این دعواها کرده است.

Cnet/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.