فروش ۱۵ هزار قطعه ربع سکه در سومین حراج مرکز مبادله ارز و طلا

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، تعداد ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سومین حراج این مرکز به متقاضیان تخصیص داده شد.

فروش ۱۵ هزار قطعه ربع سکه در سومین حراج مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش ممتاز نیوز از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران روز شنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار شد و از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۰ سکه ثبت سفارش شده، ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

با توجه به استقبال متقاضیان برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله ایران، حراج های بعدی روزهای یکشنبه (۲۰ اسفندماه) و دوشنبه (۲۱ اسفندماه) برگزار خواهد شد.

در اولین حراج سکه مرکز مبادله ایران از مجموع ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یک هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۶ سکه ثبت سفارش شده، ۱۰ هزار و ۵ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/


رمز ارز و بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.