فروش ۱۵ میلیون گلکسی‌نوت ۴

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

 

فروش 15 میلیون گلکسی‌نوت 4

زومیت : به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس و انتشار اخباری در مورد رکوردشکنی فروش نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند اپل، زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورده است، چراکه این کمپانی تاریخ عرضه‌ی نسل جدید فبلت خود را به ۲۶ سپتامبر یعنی ۳ روز دیگر انتقال داده است.

پیش‌فروش گلکسی‌نوت ۴ در کشور کره‌ی‌جنوبی که از طرق سه اپراتور مخابراتی SK Telecom، KT و LG Uplus انجام می‌پذیرد نشان از استقبال شدید کاربران از این تلفن‌هوشمند دارد، بطوریکه تمام موجودی در نظر گرفته شده در عرض ۳ روز به اتمام رسیده است. از این رو سامسونگ برای از دست ندادن این موج، تاریخ عرضه‌ی تلفن‌‌هوشمند خود را به جلو کشیده است.

از سویی دیگر برخی گمانه‌ها این اقدام را در پاسخ به آغاز فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس عنوان کرده‌‌اند که در پایان هفته‌ی گذشته با ثبت رکوردهایی همراه شده است. مطمئنا  فروش بالای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به‌معنای گرفتن سهم بیشتری از گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ در بازار است. از این‌رو گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی به جای عرضه در ماه اکتبر، اواخر سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ برای بالابردن فروش گلکسی‌نوت ۴، مشوق‌های دیگری را نیز در نظر گرفته است که باید به قیمت ۹۲۰ دلاری آن در کشور کره اشاره کرد که ارزان‌ترین قیمت برای تلفن‌هوشمندی در رده‌ی سری نوت است. سال گذشته گلکسی‌نوت ۳ با قیمتی برابر ۱،۰۲۵ دلار در کشور کره عرضه شد.

سامسونگ درنظر دارد تا با در پیش گرفتن چنین سیاست‌هایی به فروش ۱۵ میلیون دستگاه گلکسی‌نوت ۴ در ماه اول فروش پس از عرضه دست یابد. شاید با در نظر گرفتن فروش ۱۱ میلون دستگاهی گلکسی اس۵ این کمپانی در عرض ۱ ماه اول، دستیابی به چنین آماری توسط گلکسی‌نوت ۴ چندان دور از دسترس نباشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

09xybnon0r8tg8tr35s.jpg

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.