فروش Jolla از آیفون ۵S هم بیشتر شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت DNA با انتشار یافتن لیست ۱۰ گوشی پرفروش خود اعلام کرد Jolla در رده پنجم قرار دارد و پس از آن گوشی هوشمند آیفون ۵S در رتبه ششم قرار گرفته است. آیفون ۵C هم جایگاه هشتم این لیست را به خود اختصاص داده است.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Jolla در مرحله اول در محل تولید خود یعنی کشور فنلاند با محبوبیت بسیار عرضه شد و یک ماه بعد به دست کاربران اروپایی رسید. اما اطلاعات انتشار یافته از سوی شرکت فنلاندی DNA که وظیفه عرضه این محصول را برعهده داشت است نشان می‌دهد که این محصول به خوبی در بازار حضور یافته است.
 
محبوبیت این گوشی در کشور فنلاند به گونه‌ای بوده است که شرکت عرضه کننده می‌گوید بیش از دو گوشی هوشمند آیفون ۵S و آیفون ۵C به فروش رسیده است.
 
شرکت DNA با انتشار یافتن لیست ۱۰ گوشی پرفروش خود اعلام کرد که Jolla در رده پنجم قرار داد و پس از آن گوشی هوشمند آیفون ۵S در رتبه ششم قرار گرفته است و آیفون ۵C هم جایگاه هشتم این لیست را به خود اختصاص داده است.
 
 
البته باید توجه داشت در دوره زمانی که فروش Jolla توسط شرکت DNA آغاز شد، این محصول پرفروش‌ترین گوشی هوشمند با قیمت بالای ۳۰۰ یورو بود.
 
 
 
در رتبه‌های بالاتر از Jolla گوشی هوشمند Lumia 520 نوکیا در مکان سوم ایستاده است و بعضی محصولات سامسونگ دیگر رتبه‌های اول لیست را از آن خود کرده‌اند.
 
 
 
شرکت‌های مخابراتی فنلاندی Sonera و Elisa که هنوز فروش Jolla را آغاز نکرده‌اند نام چهار محصول نوکیا را در لیست ۱۰ گوشی برتر خود منتشر کرده‌اند. برای شرکت Elisa از ۱۰ گوشی برتر، ۸ گوشی را شرکت نوکیا تولید کرده است و بنابراین می‌توان گفت که شرکت فنلاندی نوکیا در خانه خود موقعیت بسیار خوبی دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.