فرکی:باید سرعتمان را به حریف تحمیل کنیم

۲۲م دیماه ،

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان ازهفته بیست ویکم لیگ برتر باشگاه های ایران روزیکشنبه آینده در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود .
حسین فرکی اظهار کرد : با توجه به بازی که ازتیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در رشت درمقابل تیم داماش ملاحظه شد ، به نظر می رسد آنان در اهواز با یک بازی بسته و تدافعی دروازه خودرا حفظ کنند و درموقع مناسب ازطریق ضد حمله بخواهند به گل برسند.
وی اضافه کرد : ما نباید اجازه دهیم تا حریف با این شیوه به هدف خود نایل شود ، بلکه با استفاده ازمهاجمان سرعتی خود،همان دقایق آغازین مسابقه باید دروازه حریف را بازکنیم .
فرکی گفت: ازآنجا که تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان موقعیت خوبی در جدول ندارد بنابراین خود را به آب و آتش خواهد زد تا بتواند اهواز را با امتیاز ترک کند .
وی افزود : گل زدن به این تیم با توجه به اینکه درخانه بازی می کنیم و ازامتیاز میزبانی بهره مند هستیم ،و اینکه مهاجمان سرعتی خوبی داریم دور ازدسترس نیست .
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد : گل زدن به تیم آلومینیوم که می بایست فشار خودرا به این تیم تحمیل کنیم سبب خواهد شد تا این تیم از لاک دفاعی برای جبران گل خورده خارج و این مسئله کار ما را برای زدن گل های دیگر ساده ترخواهد کرد.
وی گفت : ازتیم آلومینیوم شناخت کافی دارم پس ضمن تمرین روی نقاط قوت وضعف این تیم ، تذکرات لازم را برای این بازی به بازیکنان خود درمقابل حریف یاد آورشده ام .
فرکی افزود : برای این بازی نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم ، بلکه تمامی بازیکنان خودرابرای این مسابقه دراختیارداریم که به تناسب و روند بازی ازوجود آنان استفاده خواهیم کرد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان درزمان حاضر با ۳۴ امتیاز ، پس از استقلال ۳۸ امتیازی و تراکتور سازی ۳۵ امتیازی درمکان سوم جدول قراردارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.