فرکی: اگر من اشتباه کرده باشم رشیم را می‌زنم

 حسین فرکی پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: اتفاقی که امروز افتاد مایه تأسف بود. برای خودم و مجموعه فولاد متاسفم که یک اشتباه باعث شد چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. در این چند سال که مربی بودم سعی کردم در مورد داوری چیزی نگویم اما امروز که اینجا نشسته‌ام در موقعیت خودم نیستم. امروز در حقیقت حق یک استان ضایع شد، در گرمای اهواز و با وجود مصدومیت‌های زیاد خودمان را روانه بازی‌ها می‌کنیم اما اینقدر راحت حق‌مان را ضایع می‌کنند. تاسف خودم را برای فوتبال کشور و بخشی از جامعه داوری اعلام می‌کنم.

وی در مورد کمک داور این مسابقه (مرتضی کریمی) عنوان کرد: حرف‌هایی در مورد این فرد شنیده بودم اما سعی کرده بودم باور نکنم. امروز با این اتفاق‌ها به این حرف‌ها ایمان آوردم. نیمه اول کاملا دست ما بود و ذوب‌آهن از تک موقعیت خود استفاده کرد و به نوعی روی اشتباه ما به گل رسید.

فرکی تصریح کرد: شما سال‌هاست من را با این شکل و ریش دیده‌اید، حاضرم اگر گل دومی که ذوب‌آهن زد، درست بود و من اشتباه کرده بودم ریشم را بزنم. من شرمم می‌آید در مورد حرف‌هایی که برای این داور می‌زنند صحبت کنم. سال گذشته در تبریز هم این کمک داور اتفاقاتی را بوجود آورده بود.

فرکی یادآور شد:‌ تمرکز لازم را ندارم و نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم. بحث اصلی من مربوط به دو آفسایدی است که گرفته شد، یکی گل شریفات بود که مردود اعلام شد و دیگری گل دوم ذوب‌آهن که آفساید بود.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تمام آمار بازی به نفع ذوب‌آهن بوده و با این وجود می‌گویید که فولاد باید پیروز می‌شده است، اظهار داشت: شاید شما بازی را از بالا می‌بینید و نظرتان درست باشد. من حق را به شما می‌دهم و بیش از این نمی‌توانم حرف بزنم. صحبت من در مورد همان دو اتفاق بود.

وی ادامه داد: در تماسی که با دوستانم داشتم اعلام کردند گل شریفات درست بوده و در زاویه‌ای که فرهادی گلزنی کرد، دیدم که آن صحنه آفساید بوده است. همکاران من با کمک داور در پایان بازی صحبت کردند او گفت اگر من اشتباه کرده باشم تا هفته سیزدهم محروم می‌شوم و سؤال من این است که ایشان از کجا می‌داند میزان محرومیت و رایی که می‌خواهند بدهند، چقدر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.