فرکی: هنوز برای کسب سهمیه ناامید نشده‌ایم

۱۷فروردین۱۳،

Mona Hoobehfekr (4 of 14)-1.jpg

حسین فرکی گفت: نتیجه بازی با صبا برایش راضی‌کننده نبود و بازیکنانش باید از فرصت پیش‌آمده استفاده می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی تیمش با صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازی خانگی‌مان فرصت خوبی برای کسب سهمیه آسیا داشتیم که از دست‌مان رفت ولی ناامید نیستیم و می‌توانیم هنوز هم سهمیه را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در نیمه اول متاسفانه به دو سبب عملکرد خوبی نداشتیم. یکی فاصله زمانی ایجاد شده بین بازی‌ها در لیگ که تاثیر منفی بر عملکرد تمام تیم‌ها از جمله ما گذاشته است. دیگر این‌که مقابل صبایی بازی می‌کردیم که سابقه حضور در آسیا را دارد و به دنبال یک امتیاز و اگر هم توانست سه امتیاز، بود.

حسین فرکی اضافه کرد: در بخش دفاعی‌مان موفق نبودیم و اشتباهایی داشتیم. شاید اگر ما یک گل جلو می‌افتادیم، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. در نیمه دوم نیز می‌خواستیم بازی را ببریم به همین سبب تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و توانستیم روند بازی را به نفع خودمان کنیم ولی در مجموع با برتری از زمین خارج نشدیم و امتیازها تقسیم شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به شرایط زمین عنوان کرد: شرایط زمین چمن نسبت به بازی‌های قبل‌مان ایده‌آل‌ نبود ولی بهتر شده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.