فرگوسن: از نقش کمرنگ رونی در یورو تعجب نکردم

سرالکس فرگوسن، مربی باتجربه منچستریونایتد اعلام کرد که در انتظار آن بود که رونی در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابتهای یورو۲۰۱۲ تقلای زیادی انجام دهد.

رونی گل پیروزی بخش تیم ملی کشورش مقابل اوکراین را به ثمر رساند ولی نتوانست در دیدار تیمش درمرحله یک چهارم پایانی مقابل ایتالیا تاثیرگذار باشد .

به علاوه ، رونی در دو دیدار ابتدایی انگلیس در مرحله گروهی یورو۲۰۱۲ به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نبود. این محرومیت به خاطر اخراج او در آخرین دیدار مرحله مقدماتی یورو۲۰۱۲ مقابل مونته نگرو برای او در نظر گرفته شده بودودرنهایت از ۳ جلسه به ۲ جلسه کاهش یافت تا او در آخرین بازی مرحله گروهی قادر به همراهی سه شیر باشد.

دراین میان سرالکس فرگوسن، مربی باتجربه یونایتد معتقد است که فاصله زیاد میان آخرین بازی باشگاهی رونی در فصل گذشته و اولین بازی او در رقابتهای یورو، نقش پررنگی در افت کیفیت کاری او داشت.

فرگوسن در صحبتهایی به اسکای سپورتس گفت:« همیشه فکر می کنم که کار خیلی سختی بود. ما رونی را بهتر از هرکس دیگری می شناسیم. او به بازهیای زیاد نیاز دارد. او اگر در دو سه بازی غایب باشد، ۳ یا ۴ بازی طول می کشد تا بتواند به جریان رقابتها بازگردد.او در رقابتهای یورو و بازی با ایتالیا، به تند و تیزی همیشه نبود و این کاملا طبیعی است. خیلی سخت است که بخواهی ۲ بازی سخت را در طول ۴ روز انجام دهی.»

رونی در یورو۲۰۰۴به عنوان یک بازیکن ۱۸ ساله نمایش خیره کننده ای داشت ولی بعد از آن هیچ وقت نتوانست در یک تورنمنت بزرگ خوش بدرخشد. او البته در تیم باشگاهی اش همیشه موفق بود و اکنون سرالکس معتقد است که رونی باید یاد بگیرد تا چطور با فشار پیراهن شماره ۱۰ کنار بیاید.

فرگوسن ۷۰ ساله دراین باره گفت:« این واقعیت زندگی است . من مقاله ای خواندم که در آرژانتین هیچ وقت برخورد خوبی با مسی نداشته اند. بعد او می رود و مقابل برزیل هت تریک می کند و آن گل استتثنایی (گل سوم ) را به ثمر می رساند. بعضی ها می گفتند که اسپانیا قدرت زیادی ندارد ، ولی ژاوی آن بازیها را به نمایش گذاشت و درخشان بود. بازیکنان بزرگ باید با این مسائل کنار بیایند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.