فرگوسن: رونالدو هم سطح مسی است

۳۰م آذر ،

ferguson800-1329302192.jpg

سرمربی آلکس فرگوسن معتقد است کریستینانو رونالدو باید هم اندازه لیونل مسی در مراسم توپ طلای فوتبال جهان رای بیاورد، زیرا این دو بازیکن در یک سطح می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )، فرگوسن که در منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو کار کرده است با حمایت از شاگرد سابق خود گفت هر دو این بازیکنان در یک سطح می باشند و تفاوت ایجاد کردن بین این دو بازیکن کار سختی است. زیرا هر دو این بازیکنان در یک سطح می باشند .

فرگوسن در گفت و گو با روزنامه‌ سان ادامه داد: همیشه بازیکنان بزرگی در فوتبال حضور داشته و خواهند داشت. در دهه شصت آلفردو دی استفانو ، فرانس پوشکاش و اوزبیو در دهه هفتاد شما یوهان کرایف و فرانس بکن بائر را به یاد می‌آورید و در دهه هشتاد مارکو فانباستن زبانزد بود. به نظرم آنچه که اکنون شاهد آن هستیم این است که مسی در کنار کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان جهان می باشند.

سرمربی منچستر یونایتد ادامه داد: فکر نمی‌کنم رقابت بین این دو بازیکن سبب ناراحتی هر یک از آنها شود. به نظرم آنها هر کدام شرایط اخلاقی خودشان را دارند که هر دو می‌خواهند بهترین باشند و من این قضیه را دربارهٔ کریستیانو رونالدو می‌دانم. زیرا او شش سال بازیکن من بود.

به گزارش ایسنآ، آیین قرعه کشی مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (پنج شنبه) ساعت ۱۴ به وقت ایران برگزار می‌شود تا گوی‌های سفید تکلیف تیم‌ها را مشخص کنند. گوی‌هایی که می‌تواند فرگوسن و رونالدو رو با هم روبرو کند!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.