فرگوسن : پدر را ببین، پسر را بگیر

فرگوسن که همیشه برای جذب بازیکن به خانواده و شرایط فیزیکی آنها اهمیت بیشتری می دهد این بار بر روی رونی ۲۶ ساله دست گذاشته و می خواهد او را به وزنی برساند که در کنار فان پرسی، بازیکن چالاک هلندی تحرک مناسبی داشته باشد.

به گزارش دیلی میل، سرمربی منچستریونایتد که به رکورد هزارمین بازی در لیگ برتر برای منچستریونایتد رسیده بر این باور است که این دو مهاجم می توانند به خوبی در کنار هم کار کنند اما این شرایط بستگی به کار سخت و فوق العاده رونی برای رسیدن به وزن مناسب دارد.

رونی به دلیل پارگی ران چهار هفته از میدان به دور است اما با این هشدار فرگوسن به نظر می رسد بیش از مصدومیت باید نگران وزن خود باشد.

فرگوسن در کنار علاقه به اسب سواری به خصوصیات اخلاقی و فیزیکی بازیکنان هم اهمیت می دهد و یکی از روش های او برای تشخیص وضعیت بازیکنان ، مطالعه درباره پدران و مادران آنها است.

او اذعان می کند ‘ تدی شرینگهام’ را در سن ۳۰ سالگی فقط به این خاطر به خدمت گرفت که دریافت پدر این مهاجم در میانسالی هم در وزنی مناسب است.

از بدشانسی رونی؛ ژن او متفاوت است و تصاویری که از او در کنار پدر و مادرش در ساحل دریا منتشر شد نشان می دهد که او از هر دو سو ژن چاقی را به ارث برده است.

فرگوسن گفت: وین اصلا مانند ‘ رایان گیگز’ نیست. رایان هرگز در طول زندگیش یک پاوند هم وزن اضافه نکرده است. وین پسری است که نیاز به بازی های زیاد دارد و این را می توانید از فیزیک او به خوبی دریابید. او قوی و خوش بنیه است ولی واقعا به بازی زیاد احتیاج دارد.

وی افزود: برخی از مردم خوش شانس هستند.هرچه می خورند هم چاق نمی شوند ولی عده ای دیگر برعکس هستند.

فرگوسن دو سال پیش رونی را به مرکز نایک فرستاد تا روی وزنش کار کند ولی به او اطمینان داد که در تیم خواهد ماند.

او اکنون هم می گوید: وین در اینجا خواهد ماند. البته روی وزنش تمرکز خواهد داشت و به طور قطع به وزن مطلوب خواهد رسید.

سرمربی اسکاتلندی می داند که می تواند ‘ روبرت لواندووسکی’ مهاجم بورسیا دورتموند را به خدمت بگیرد بویژه آن که با ‘ شین جی کاگاوا ‘ هم زمانی هم تیمی بوده است ولی ایده آل او ترکیب ‘ رونی- فان پرسی’ به همراه ‘ دنی ولبک’ و ‘ خاویر هرناندز’ است.

ورزشی ** ۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۴۱۷۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.