فساد مالی در پتروشیمی ایلام

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان واقعی اختلاس در پتروشیمی ایلام ۴۴۰ میلیارد تومان است.

دکتر احمد شوهانی در گفتگو با خبرنگار قدس انلاین در ایلام،با بیان اینکه بر اساس مدارک و مستندات موجود، علی رغم اعلام قبلی، مبلغ واقعی اختلاش در پتروشیمی ایلام ۴۴۰ میلیارد تومان است، افزود: متأسفانه دست هایی در کار است که میزان این اختلاس را کاهش دهند و اختلاس گران واقعی را از دست قانون برهانند.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه بایستی با قاطعیت به این پرونده ورود پیدا کند، اظهار داشت: علی رغم بزه آشکار اختلاسگران در این پرونده، متخلفین همچنان آزادند و پیگیری این پرونده بعهده سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته و لازم است که هر چه سریعتر مطالبات مردم استان ایلام در رسیدگی به این پرونده مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی به گشایش اعتبار ۲۲۰ میلیون یورویی برای این مجتمع اشاره و تصریح کرد: در حالی که ۴۴۰ میلیارد تومان پول بیت المال در این پروژه حیف و میل شده و هیچ کار مثبتی صورت نگرفته است، این میزان اعتبار ارزی چگونه مدنظر دولتمردان قرار گرفته که به پتروشمی ایلام تزریق شود؟

دکتر احمد شوهانی با بیان اینکه ۴۴۰ میلیارتومان اختلاس شده بایستی به این مجتمع بازگردانده شود، خاطر نشان ساخت: این حق طبیعی مردم استان ایلام است که دولتمردان در راه اندازی این مجتمع که می توانست گره گشای معضل بیکاری در استان باشد، اهتمام ویژه داشته باشند و لازم است که هر چه سریعتر به وضعیت آن رسیدگی کنند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.