فصل جدید خدمات رایتل آغاز شد؟

 
ظاهرا اپراتور سوم تلفن همراه کشور، از ابتدای پاییز فصل جدیدی از خدماتش را آغاز کرده چراکه در جشنواره‌ای که از اول مهرماه آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد، محصولات و خدمات رایتل، در قالب بسته‌ها و طرح‌های گوناگون ارایه و ادعا شده که متناسب با نیازها و سلیقه‌های متقاضیان و مشترکین ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رایتل اعلام کرده که در طول مدت برگزاری جشنواره باران، انواع سیم کارت‌هایش را با پیش شماره‌ها و قیمتهای مندرج در جدول مشخص شده به ترتیب سیم‌کارت دائمی با پیش شماره ۰۹۲۰ مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال و سیم کارت دیتا با پیش شماره ۰۹۲۱ مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال فروخته می‌شود که البته هنوز نحوه فروش و واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور اعلام نشده است.

این شرکت اعلام کرده است: سیم کارت دائمی رایتل، به همراه مجموعه‌ای از خدمات هدیه ارائه می‌شود که تماس تصویری نامحدود یکی از هدایای این بسته در مدت برگزاری جشنواره باران است. اما لازم است متقاضیان بدانند،‌ سیم کارت دائمی رایتل ویژه جشنواره باران با خدمات تماس تصویری با میزان استفاده نامحدود،‌ اینترنت ۵۰۰ مگابایت و ۱۲۰ پیامک،‌ برای ۳۰ روز مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

بسته مصرفی چیست؟

مشترکان سیم کارت دائمی می توانند بسته به نیاز شخصی خود هر یک از انواع بسته‌های اینترنت زیر را خریداری و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

جدول قیمت بسته‌های مصرفی اینترنت سیم کارت‌های دائمی رایتل ویژه جشنواره باران شامل موارد زیر است:

اینترنت پایه ۴۰۰MB برای پانزده روز با سرعت ۱۲۸ به مبلغ ۵۵,۰۰۰ ریال، اینترنت پایه ۱GB یک ماهه با سرعت ۱۲۸ مبلغ ۱۲۵,۰۰۰ریال،‌ اینترنت پیشرفته ۶۰۰MB پانزده روزه با سرعت ۵۱۲ و مبلغ ۸۵,۰۰۰ ریال و اینترنت پیشرفته ۱٫۵GB یک ماهه با سرعت ۵۱۲ مبلغ ۲۱۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

طرح تعرفه عادی چه خدماتی دارد؟

در طول مدت جشنواره باران، تعرفه عادی خدمات برای سیم کارت های دائمی رایتل بدین صورت محاسبه خواهد شد. قیمت تعرفه سیم کارت دائمی در جشنواره باران:

تماس صوتی درون شبکه برحسب دقیقه ۵۵۵ ریال، تماس صوتی برون شبکه بر حسب دقیقه۶۲۵ریال،‌تماس تصویری برحسب دقیقه ۱،۴۹۵ریال،‌ پیامک فارسی به ازای هر پیامک۸۹ ریال،‌پیامک انگلیسی به ازای هر پیامک۲۲۰ریال،‌پیام چندرسانه ای درون شبکه۴۰۰ ریال ، و اینترنت ۳G برحسب کیلوبایت ۰٫۵ ریال است.

این شرکت اعلام کرده است: دریافت سرعت‌های بالاتر Kbps 128 تابع ضوابط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است. مبنای محاسبه زمان در تماس‌های صوتی داخل و خارج شبکه، ثانیه است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.