فضای سینما ملتهب است/ اکران “برف روی کاج‌ها” به زمان مناسب‌تری موکول می‌شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“برف روی کاج‌ها” به دلیل فضای غبار آلود و ملتهب سینما به زمان مناسب‌تری موکول می‌شود.

سید جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم سینمایی “برف روی کاج‌ها” در خصوص اکران این فیلم به خبرنگاران حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل ایجاد فضای ملتهب از سوی حوزه هنری نسبت به فیلم سینمایی “برف روی کاج‌ها” تصمیم به اکران این فیلم در زمانی مناسب‌تر دارم.

وی افزود: در عرصه سینما تنها معاونت سینمایی را به رسمیت می‌شناسم و از تصمیمات گرفته شده حوزه هنری نسبت به اکران این فیلم سردر نمی‌آورم.

وی اظهار داشت: “برف روی کاج‌ها” روایت کننده قصه‌ای است که مخاطب با دیدن آن می‌تواند پندهایی را در خصوص زندگی روزمره خود بگیرد.

ساداتیان افزود: متأسفانه مسئولان مخالف تجربه مردم به واسطه فیلم‌های سینمایی هستند و آن را برای جامعه مضر می‌دانند.

ساداتیان در خصوص تولید فیلم‌های منفی در سینما، گفت: بخشی از فیلم‌ها شاید در ظاهر منفی به نظر برسند، اما با دقتی بیشتر می‌توان به پندها و نصایح آن هم پی برد.

وی در ادامه به فیلم‌های توقیف شده در سینما، عنوان کرد: فیلم‌هایی چون “به رنگ ارغوان”، “چهارشنبه سوری”، “مارمولک”، “آدم برفی” و حتی فیلم‌های توقیف شده در لیست حوزه هنری سال ۹۱ از جمله فیلم‌هایی بودند که قبل از اکران علاوه بر ایجاد فضایی آلوده حرف و حدیث‌های بسیاری به آن‌ها نسبت داده شد که پس از نمایش آن در سینما در جهت صحت آن واکنشی دیده نشد.

تهیه کننده “برف روی کاج‌ها” افزود: متأسفانه تمامی این رفتارها در سینمای ما عادی است و تاکنون نسبت به آن‌ها هیچ برخوردی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فضای غبارآلود در سینما قصد هیچ فعالیتی را در این عرصه ندارم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.