فضای اطمینان در معاملات اینترنتی توسط بانک پاسارگاد ایجاد شد

۲۱خردادماه،

سامانه پرداخت امن بانک‌پاسارگاد که با هدف ایجاد امنیت درخرید و فروش‌های اینترنتی ایجاد شده‌است، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مشتریان بانک پاسارگاد با بهره گیری از این سامانه علاوه بر سهولتی که در فرآیند خرید آنلاین کالا خواهد داشت، قادر خواهند بود خرید اینترنتی را با همان اطمینان خرید از بازار واقعی تجربه کنند.

در حقیقت در سامانه پرداخت امن پاسارگاد، بانک‌پاسارگاد با ایفای نقش داوری، بین اختیارات دو طرف معامله توازن برقرار می‌کند. به این‌ترتیب، این سامانه، به خریدار اطمینان می‌دهد که کالای مورد نظرش را در زمان مقرّر و طبق موارد مندرج در فاکتور فروش دریافت می‌کند. از سوی دیگر، به فروشنده‌ای که اطلاعات کالاهای خود را به درستی و بدون مبالغه در پایگاه اینترنتی خود قرار می‌دهد، تضمین داده می‌شود که بلافاصله بهای توافق شده در فاکتور فروش را دریافت خواهد کرد و به این ترتیب با برآورده کردن خواسته‌های دو طرف معامله، فضای اطمینان را در معاملات اینترنتی برقرار خواهد کرد.

بر اساس این خبر، روش کار در سامانه پرداخت امن پاسارگاد به این شکل است که هنگام خرید، مبلغ پرداختی به جای این که به حساب فروشنده واریز شود، به حسابی واسط واریز می‌شود. با واریز شدن این مبلغ فروشنده کالای خریداری شده را برای خریدار ارسال خواهد کرد. هنگامی که کالا به دست خریدار رسید و وی از صحت آن اطمینان حاصل کرد، خرید را تأیید می‌کند تا پول از حساب سامانه به حساب فروشنده واریز شود.

بانک‌پاسارگاد، در بستر سیستم کربنکینگ (core-banking) منحصر به فرد خود، امکان ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک را به بهترین شکل ممکن دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “پرداخت امن پاسارگاد” می‌توانند به پایگاه اینترنتی “سامانه پرداخت امن پاسارگاد” و برای عضویت به صفحه عضویت “سامانه پرداخت امن پاسارگاد” مراجعه کنید. همچنین مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.