فعالیت فرهنگسرای آسمان در توچال

جام جم آنلاین: فرهنگسرای «آسمان» فعالیت های خود را در قالب جشنواره ای فرهنگی، هنری و ورزشی در ایستگاه اول و پنجم مجموعه تله کابین توچال آغاز کرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا زند وکیلی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک با اعلام خبر فوق گفت: فرهنگسرای تابستانی آسمان با محوریت زوج های جوان تهرانی که بیش از سه سال از تاریخ ازدواجشان سپری نشده باشد، گشایش یافت و تا نیمه اول مهرماه ماه میزبان مخاطبان است.

وی ایستگاه های نمایشگاهی و کارگاه های آموزشی صنایع دستی، آموزش طبخ غذاهای سنتی، مسابقه آشپزی، آموزش قالیبافی، بازی های سنتی، فوتبال دستی، زمین بازی کودکان، موسیقی محلی، آموزش دوخت لباس های سنتی، نجوم و مشاوره در حوزه های مختلف را از جمله برنامه های «فرهنگسرای آسمان» در ایستگاه پنجم اعلام کرد.

زند وکیلی با اشاره به همکاری با هشت فدراسیون ورزشی برای طراحی برنامه های ایستگاه یک توچال، اظهارداشت: در این بخش از فرهنگسرای آسمان زمینه فعالیت های ورزشی برای زوج های جوان و عموم شهروندان فراهم شده است. برنامه های این بخش هر روز از ساعت ۱۸ آغاز می شود و تا نیمه شب ادامه خواهد داشت. در این بخش استخر ماهیگیری، ایستگاه کتاب و نجوم و سیاه چادر عشایر دایر است.

زوج های جوان برای ثبت نام و بهره برداری از خدمات «فرهنگسرای آسمان» می توانند به نشانی اینترنتی farhangsara.ir در بخش تازه‌ها به معرفی «فرهنگسرای آسمان» مراجعه کرده و برای درج مشخصات خود اقدام کنند یا بر روی لینک http://f-aseman.com/?page_id=145 کلیک کنند.

وی برگزاری جشن های بزرگ شبانه ویژه دهه کرامت را از جمله مهمترین برنامه های این فرهنگسرا عنوان کرد و گفت: این جشن ها بعد از اذان مغرب آغاز می شود و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت. این جشن مطابق با نیازها، علایق و سلایق زوج های جوان طراحی شده و در دهه کرامت، هر شب برگزار می شود.

زند وکیلی اولین مخاطبان این فرهنگسرا را بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر از اعضای باشگاه تابستانی ترنج اعلام کرد که طی دو روز از امکانات و برنامه های این فرهنگسرا بهره مند شدند.

فرهنگسرای آسمان در شهریور و مهر ماه سال جاری به همت فرهنگسرای ملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.