فعالیت مجدد حزب منحله مشارکت در سیستان بلوچستان

طی هفته های اخیر برخی اعضای حزب مشارکت در سیستان و بلوچستان پس از انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان و بکارگیری اعضای ستاد موسوی در پست های حساس استانداری این استان از طرف وی فعالیت های خود را مجددا آغاز کرده اند. این در حالی است که استاندار جدید منجمله باقر کرد نماینده زاهدان در مجلس ششم و مشاور مولوی عبدالحمید و از امضا کنندگان نامه جام زهر به رهبری را به عنوان مشاور خود منصوب کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، طی هفته های اخیر برخی اعضای حزب مشارکت در سیستان و بلوچستان پس از انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان و بکارگیری اعضای ستاد موسوی در پست های حساس استانداری این استان از طرف وی فعالیت های خود را مجددا آغاز کرده اند.

این اعضا در طبقه دوم یکی از ساختمان های خیابان مولوی زاهدان به صورت منظم در حال حاضر جلساتی را برگزار می کنند و معتقد هستند رویکرد استاندار جدید برای استفاده از اعضای اصلی اصلاح طلبان در سیستان و بلوچستان فرصت خوبی برای شروع مجدد فعالیت سیاسی می باشد.

یکی از اعضای اصلی این جریان که از فعالین رسانه ای حزب مشارکت می باشد در جلسه اخیر گفته است از طریق آقای “الف م” – از اعضای اصلی ستاد موسوی در سیستان و بلوچستان – که اخیرا به استاندار جدید بسیار نزدیک شده و بر تصمیمات او تاثیرگذار شده باید برای دو فرمانداری مهم در استان پیشنهاداتی را مطرح کنیم.

وی در این جلسه همچنین افزوده که تنها مشکل در این راه این می باشد که گزینه های احتمالی با رد صلاحیت مواجه شوند که باید استاندار را مجاب به پافشاری بر انتصاب آن کرد.

همچنین یکی از چهره های تابلو دار جریان افراطی اصلاح طلب این استان نیز ضمن پذیریش این نظر گفته است که علاوه بر گزینه های پیشنهادی، استاندار جدید را که نگاه جدی برای جذب آرای اصلاح طلبان در سیستان و بلوچستان دارد را باید تحت فشار برای حذف برخی عناصر تندرو ضد فتنه در برخی مسئولیت های مهم استان قرار داد.

لازم به ذکر است اخیر حاتم نارویی نماینده شهرستان بم در دور ششم مجلس به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شده که طی مدت کوتاهی دو تن از فعالین اصلاحات و نزدیک به مولوی عبدالحمید را به عنوان مشاوران اصلی خود منصوب کرده است.

وی منجمله باقر کرد نماینده زاهدان در مجلس ششم و مشاور مولوی عبدالحمید و از امضا کنندگان نامه جام زهر به رهبری را به عنوان مشاور خود منصوب کرده است.

لازم به ذکر است انتصابات اخیر در حساسترین استانداری کشور مورد استقبال مولوی عبدالحمید و اصلاح طلبان و نارضایتی جریانات ارزشی سیستان و بلوچستان روبه رو شده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.