فعالیت مجدد سرشاخه‌های حلقه کیهان در تهران

تعداد بسیاری از سرشاخه‌های فرقه انحرافی حلقه کیهان، دور تازهی از فعالیت‌های خود را در مناطق مختلف تهران آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از پایگاه اینترنتی دانا، پس از بازداشت م.ط رهبر فرقه موسوم به عرفان حلقه که سبب گمراهی و آسیب رسانی به خانواده های بسیاری در کشور شده است، و حکم ۸ ساله حبس برای وی، این جریان برای مدتی به کما رفت؛ به گونه ای که حتی بعضی از اعضای اصلی آن به خارج از کشور فرار کردند.

این در حالی است که مراجعات مردم در بعضی از مناطق تهران نشان می دهد که این فرقه، فعالیت های خود را از سر گرفته و گسترده تر شده است.

تعداد بسیاری از سرشاخه های این فرقه در محافل و مناطق مختلف تهران، کلاس هایی را آغاز کرده اند و علاوه بر توسعه انحراف و تضعیف باورهای دینی به کلاه برداری از مردم و دریافت پول های کلان می پردازند.

اعضای این فرقه مدعی کشف فرا درمانی و درمان و عرفان می باشند که ارتباط گیری با اجنه و القای بعضی از مطالب نادرست به مردم از دیگر اقداماتی است که این فرقه در راستای آن تلاش می کند.

همچنین اعضای این فرقه مدعی عرفان کیهانی و حلقه و اتصال به عالم بالا می باشند.

این درحالی است که فعالیت این فرقه پس از بازداشت م.ط از طرف مراجع کشور، غیر قانونی اعلام شده و امید است مسئولین هرچه سریعتر برای جلوگیری از پیشرفت این فرقه ضاله اقدامات موثرتری انجام بدهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.