فعالیت یک هفته ای نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه در ۶ بوستان تهران ؛ از فردا

۲۰اردیبهشت،

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت : با اتمام فعالیت یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در روز جاری ، نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه در ۶ بوستان های تهران آغاز به کار خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس مجتبی عبداللهی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : بسیاری از شهروندان امکان بازدید از نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که در بوستان گفتگو برگزار شد را نداشتند ، به همین سبب نمایشگاه هایی در نقاط مختلف تهران فعالیت خود را آغاز می کنند .
 
وی افزود : بوستان های لاله ، ملت ، آزادگان ، ولایت و.. از جمله این بوستان ها خواهند بود .
 
معاون خدمات شهری شهرداری زمان فعالیت این نمایشگاه ها را یک هفته عنوان کرد و افزود : امکان خرید گل و گیاه عرضه شده در این نمایشگاه ها نیز فراهم شده است. همچنین تولیدکنندگانی دراین ۶ نمایشگاه حضور خواهند داشت که امکان شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه برایشان فراهم نشده است.
 
به گفته عبدالهی ، امروز ، جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه که آخرین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در بوستان گفتگو است ، امکان خرید گونه های گیاهی به نمایش درآمده در نمایشگاه برای شهروندان میسر است. این اولین مرتبه ایست که در نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، شرایط خرید گونه های گیاهی عرضه شده ، فراهم شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.