فقط افراد خاص با توانایی سینه خیز رفتن در این تورها شرکت می کنند!

به گزارش جوان آنلاین این روزها یکی از شیک ترین تفریحات در بین جوان ها شرکت در تورهای گردشگری است که توسط آژانس های گردشگری برگزار می شود.برخی از تور هایک روزه وبه صرف صبحانه و ناهار است.شما می توانید با صرف حداقل هزینه به مکان های بکر و هیجانی ایران سفر کنید.البته اگر علاقه ای به سفر های یک روزه ندارید تورهای چند روزه هم توسط این آژانس ها برگزار می شود.

با توجه به این مسئله که شوق سفر در بین جوان ها این روزها به اوج رسیده است به سراغ یکی از آژانس های گردشگری که رفتیم ،این آژانس با تبلیغ تورهای مهیج یک روزه مشتری های خاص و ویژه ای دارد.

آقای (ن)که مدیریت آژانس را بر عهده دارد ابتدا در مورد تورهای گردشگری اطلاعات کلی ای را به شما می دهد.او تورهای آژانس خود را نسبت به آژانس های دیگر بسیار متفاوت دانست و گفت:تورهای ما مانند تورهای نمک ابرود ،گلاب گیری کاشان نیست بلکه تنها افرادی خاص می توانند در تورهای ما شرکت کنند.

اگر علاقه مند به ثبت نام در تورهای مهیج هستید ابتدا باید در مورد توانایی های بدنی خود به مدیریت گروه توضیح دهید تا با توجه به آن تور مورد نظر به شما معرفی شود.البته توصیه آقای (ن) به افراد این است که ابتدا در چند تور معمولی شرکت کنید بعد از آن با تشخیص لیدر ها می توانید در تورهای هیجان انگیز شرکت کنید.

نکته جالب به گفته مدیریت آژانس این بود که این روزها خانم ها بیشتر به دنبال تورهای مهیج هستند و آقایان بیشتر ترجیح می دهند درمناطق بکر به آرامش دست یابند.
شما می توانید با هزینه ای نزدیک به ۳۰ تومان در یک تور مهیج غار نوردی شرکت کنید.این برنامه ۱۰ ساعت غارنوردی حرفه ای است که مقداری از راه به صورت گربه رو و مقداری به صورت سینه خیز اجرا می شود.

و توصیه مدیریت این است که اگربدنی آماده ندارید در این برنامه شرکت نکنید.ولی خوب است بدانید در خیلی از برنامه های مهیج خانم ها به قدری توانمندی از خود نشان داده اند که حتی لیدر گروه هم در برابر آنها کم آورده است.

تهیج و شگفت انگیز بودن این تورها مسئله بسیار جالبی است که باعث جذب بسیاری از جوانان به این تورها می شود اما این جای سوال را باقی می گذارد که آیا نظارتی بر ایمنی و سلامت این قبیل تورها که معمولا در شرایط ویژه برگزار می شوند می شود؟

جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.