فقط به سهمیه المپیک ریو فکر می کنم

۲۱م اسفند ،

دلاوری گفت: در حال حاضر بطور انفرادی زیر نظر یک بدنساز تمرینات خودم را در قائمشهر ادامه می دهم چون فقط به سهمیه المپیک ریو۲۰۱۶ فکر می کنم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، جاسم دلاوری بوکسور سنگین وزن تیم ملی کشورمان ضمن بیان این مطلب به ابراز داشت: چند روزی هست که اردوی تیم ملی بزرگسالان تعطیل شده ولی من تمرینات انفرادی خودم را در وزن منهای ۹۱ کیلو گرم قطع نکرده و زیر نظر یک بدنساز حرفه ای درحال ادامه تمرینات هستم.

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی دوحه و نقره قهرمانی آسیا ادامه داد: بعد از تعطیلات سال نو بار دیگر تمرینات اردویی تیم ملی آغاز می گردد تا تیم به تورنمنت جام مدیترانه برود به همین سبب موفقیت در این رقابتها برایم بسیار مهم است چرا که مرا به شرایط مسابقه باز می گرداند.

دلاوری ضمن قدر دانی از مسئولین استان خود اظهر داشت: آقای گنجی شهردار جویبار حمایت ویژه ای از ورزشاران شهر خود دارد و جا دارد تا از وی به خاطر حمایتی که از ورزشکاران شهر خود دارد تقدیر و تشکر کنم چرا که شرایط کاری مرا هم در شهرداری فراهم کرد و با این حمایت ها قطعا انگیزه ام برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ چند برابر می گردد.

بوکسور سنگین وزن کشورمان در خاتمه ابراز داشت: به سبب آسیب دیدگی نتوانستم راهی رقابتهای آسیایی گوانگجو شوم ولی بعد از بهبودی کامل خودم را برای رقابتهای سال تازه و مهمتر از آن رقابتهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ آماده می کنم بخصوص که باید در رقابتهای آسیایی اینچئون هم بر روی سکو بروم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.